Maar Corine w8 je nou op het station? Anders moet je me morgen even bellen maar niet 4.05 want dan zit ik in de les potverdikky
Anoniem
Geplaatst: 03-12-03 08:59
Hoooooh ik las dit en dacht: WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT???!! !
Mar het gaat dus wel door?
Anoniem
Geplaatst: 03-12-03 09:17
Gaan we nou naar de Nederlandse of die andere?
Sting
Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-03 09:41
Naar de orginele versie!! De nederlandse draait alleen maar om 1 en 4 uur (die had ik dus eerst te pakken, en ik wachten tot die info lijn nog een tijd zegt, komt ie niet )
Anoniem
Geplaatst: 03-12-03 16:44
Sting schreef:
Naar de orginele versie!! De nederlandse draait alleen maar om 1 en 4 uur (die had ik dus eerst te pakken, en ik wachten tot die info lijn nog een tijd zegt, komt ie niet )
Gelukig, anders hadden we naar de stemmen van Ron Brandsteder en Hennie Huisman moeten luisteren
AniekR
Geplaatst: 03-12-03 18:45
Ik heb de kaartjes hier thuis hoor!!!!!! Corine heeft het voorgeschoten (omdat we de kaartjes van te voren moesten ophalen) Dus jullie moeten haar terug betalen!! Wij vertrekken rond 18.15 uur bij mijn huis, denk dat we ongeveer 5 minuten later bij de Pathe zijn, maar kan zijn dat we nog even weg zijn omdat we Lindi van het station af moeten halen