Voel me wel een beetje banketstaaf... Ik heb het zo druk... Anders had ik het graag willen regelen, maar kan het er niet bij hebben. Voel me daar eigenlijk wel vervelend om. Ik heb geen tijd om alles te regelen, maar als ik met iets kan helpen doe ik het graag.
Het is rustig hier . Maar er even vanuit gaande dat iedereen het wel leest: ik bel deze week wel even om te informeren of er plek is in de Henriettehoeve en zo ja, of we een optie kunnen nemen. Als dat lukt, laat ik weten tot wanneer we de optie hebben en wat het bedrag pp is. Voor de personen die dan vóór dat de optie af loopt betaald hebben aan mij, leg ik het weekend vast. Dan regel ik de financiele afhandeling, maar hoef ik niks voor te schieten. Marleen weet me te vinden als ik er met de buit vandoor ga...
Mochten jullie het hier niet mee eens zijn: roep maar!
timokyana
Als jij er met het geld vandoor gaat verkoop ik Kai gewoon stiekem... haha!
We moeten het denk ik helemaal huren voor 't hele weekend he? Want ik ga maar tot zaterdagavond en gold dat voor anderen ook nog? Maar zal ws dus het hele weekend moeten betalen aan de accomodatiehuur, geeft niet hoor.
Ik heb er nu ook al zin in! Eindelijk weer eens mee!
Jippie_G
Geplaatst: 22-01-13 22:36
Ohw ja ; de meeste paardjes blijven natuurlijk 2 nachtjes.
Ik zal - als er plek is - ook informeren naar bijkomende kosten zoals parkeren en hooi bijvoeren. Penning voor de veluwe hoeft niet dacht ik (ruiterbewijs... ), maar dat zal ik ook vragen. En of we daar kaartjes/ routes kunnen krijgen. Of heeft iemand van ons de veluwetrailkaarten? Daar is namelijk een boekje van te koop (wil ik misschien wel kopen; hoop er vaker te gaan rijden ).
Ik vind het wel spannend hoor, zo voor het eerst met mijn eigen paard op stap die nog zo groen als gras is ook. Gelukkig heeft hij zijn mammie en heb ik jullie . En we hebben nog genoeg tijd om te oefenen (en daarvoor heb ik weer Marleen ). Ik heb er zin in!
Resi_lover
Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-13 22:54
Esther, helemaal top dat je de accommodatie wilt regelen
2 jaar geleden in Epe was er geen ruiterbewijs nodig, ik hoop nu ook niet, want ik heb er nog geen
Hier ook geen ruiter bewijs. Ik vind het ok heel spannend hoor, ik hoop tegen die tijd lou op conditie te hebben zodat er in ieder geval mooie ritten kunnen meer rijden, en niet na 1 drafje uitgeput zijn haha.verder hoop ik pok geoefend te kunnen hebben nu vreemde paarden te rijden.dat is hij pok niet gewend, weet niet wat hij doet.hij kan best dominant zijn hihi.
Fingers crosst dat er nog plek is, dan kunnen we verder gaan bespreken hoe en wat..
Dames, helaas: het zit al vol. Meteen maar even gebeld naar Stoeterij Willemien; ook vol...
Nu hebben zij ook een mini camping die nog helemaal vrij is. De paarden kun je bij de tent of in de wei/paddock zetten. Dat is 10 euro per paard per nacht (incl hooi) en onszelf betalen we dan 5 euro pp/nacht incl douche. We zitten dan wel heel dicht bij het bos en letterlijk dicht bij de natuur en onze paarden . Voor een heel zacht prijsje ook. http://www.stoeterijwillemien.nl/pagina11.html
Mij leek het erg leuk! Maar niet iedereen houdt van camperen...
Wij hebben dan ook het stuk erachter begreep ik en we mogen met prikpaaltjes weitjes maken, maar ze mogen ook in de paddock. Wat we willen.
Oh ja: en veel ruiterpaden lopen langs fietspaden zei ze, dus mensen die zonder paard komen, kunnen evt (met kind en man?) met de fiets mee. En het idee van verharde paden bevalt mij ook wel aangezien ik er deels naast zal (hard)lopen met de dagtocht .
grrr
Geplaatst: 23-01-13 12:20
Ik vind kamperen ook prima, maar heb geen tent... Kun je daar ook een tent of caravan huren? Is wel een stuk goedkoper, bevalt me ook wel...