Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kimberleij schreef:Dan word het al om 5 uur/ half 6 donker als je dan al thuis wil zijn moet je om half 4 weg, dan is het niet echt de moeite... Zonde van je reis dan
Rianne_ schreef:Maar waarom niet in het donker reizen Judith? Je maakt het jezelf wel heel moeilijk zo..Dan kun je er maar heel eventjes bij zijn, dat is zonde van je reistijd en geld.. Zou leuk zijn als je toch wat langer kunt blijven!
Ik reis ook met de trein waarschijnlijk (als ik nog een kortingskaartje kan regelen) maar uit een totaal andere richting natuurlijk..
Rianne_ schreef:Lastig, voor jou ook niet leuk natuurlijk! Is voor mij trouwens ook wel zo hoor, er wat voor over moeten hebben. Ik haat het openbaar vervoer, vind het soms nog wel heel spannend om nieuwe mensen te ontmoeten (dus ik weet nu al dat ik er die dag zelf geen zin in ga hebben maar dat het wel goed is zodra ik er ben) en de lange reistijd.. Maar goed..
Het is natuurlijk wel heel leuk om elkaar 's in het echt te zien!
Liedje schreef:Nee, helemaal niet.. Maar ik heb echt al tientallen mensen ontmoet via internet.
Judith_H schreef:Liedje schreef:Nee, helemaal niet.. Maar ik heb echt al tientallen mensen ontmoet via internet.
Ik heb nog nooit iemand via internet ontmoet.. Heb nog nooit op een forum gezeten...
Ro vind het allemaal wel leuk, hij had eerst niet in de gaten dat we zo'n hecht groepje aan het worden zijn, maar nu de meeting ter sprake komt, vind die het wel heel erg leuk!
Dus 1 steun vanuit huis heb ik al, helaas kan die niet mee! Als ik kom, moet ik dat zelf doen..
Destino schreef:Wat jij wil Judith, het maakt mij niet uit!
Als jij het echt zo eng vindt dat je niet naar Leerdam durft te komen dan is het de beste optie om het bij jou te doen. Alleen moet je je dan wel realiseren dat je dus zeg maar wel allemaal vreemde in je huis haalt en je niet als je het zat bent of wat dan ook op kunt stappen. Weet niet in hoeverre je dat eng vindt....
Misschien is het voor jou wel goed om de grens te verleggen en naar mij te komen, als je dat aandurft..
Je moet natuurlijk niet jezelf helemaal overstuur helpen..