[Besloten] Nestverlaters gaan meeten!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 14:47

Er was aan jou gevraagd wat je wilde maken? Of dat je voor de ingrediënten voor de chocoladefontein wou zorgen zoals fruit, spekkies lange vingers etc?

Het is zaterdag 3 november tussen 2 en half 3 bij Chantal

Wil je dsn voor het donker thuiszijn of gaat het meer om de tijd?

Judith_H

Re: [Besloten] Nestverlaters gaan meeten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 14:55

nou, voor het donker thuis zijn wordt in november lastig, aangezien het dan al rond 6en donker is.. Maarja, liever wel maar besef dat ik dan niet lang kan blijven.

Met de trein verschilt mijn reistijd tussen de 1,5 uur en 2 uur met een aantal keer overstappen.. Met de auto doe ik er een uur over.

Ik zal voor fruit/spekkies/lange vingers etc zorgen!

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 15:03

Dan word het al om 5 uur/ half 6 donker als je dan al thuis wil zijn moet je om half 4 weg, dan is het niet echt de moeite... Zonde van je reis dan

Judith_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 15:10

Kimberleij schreef:
Dan word het al om 5 uur/ half 6 donker als je dan al thuis wil zijn moet je om half 4 weg, dan is het niet echt de moeite... Zonde van je reis dan

Daarom, dus moet nog even bedenken hoe of wat ik ga doen! Wil heeel misschien toch wel met de auto komen, maar dan wil ik wel een keer "geoefend hebben" en anders moet ik gewoon in het donker reizen, dat is dan niet anders!
Als ik met de auto ga en ik ga laat weg, moet ik in het donker in de auto rijden, dat lijkt mij nog minder leuk op een voor mij onbekende route! Dan ga ik nog liever met de trein denk ik...

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 15:14

Maar waarom niet in het donker reizen Judith? Je maakt het jezelf wel heel moeilijk zo.. :(:) Dan kun je er maar heel eventjes bij zijn, dat is zonde van je reistijd en geld.. Zou leuk zijn als je toch wat langer kunt blijven!

Ik reis ook met de trein waarschijnlijk (als ik nog een kortingskaartje kan regelen) maar uit een totaal andere richting natuurlijk..

Judith_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 15:18

Rianne_ schreef:
Maar waarom niet in het donker reizen Judith? Je maakt het jezelf wel heel moeilijk zo.. :(:) Dan kun je er maar heel eventjes bij zijn, dat is zonde van je reistijd en geld.. Zou leuk zijn als je toch wat langer kunt blijven!

Ik reis ook met de trein waarschijnlijk (als ik nog een kortingskaartje kan regelen) maar uit een totaal andere richting natuurlijk..

Ik weet het, dat ik het mijzelf zo moeilijk maak |o ... Ben gewoon een wat angstig persoon en heb weinig dingen nog gedaan, dus daarom doe ik zelf zo moeilijk!
Wil er graag bij zijn, maar zal er behoorlijk wat voor moeten over hebben ( dat bedoel ik niet banketstaaf tegenover jullie) maar moet voor mijzelf gewoon dingen doen die ik normaal nooit doe...

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 15:25

Lastig, voor jou ook niet leuk natuurlijk! Is voor mij trouwens ook wel zo hoor, er wat voor over moeten hebben. Ik haat het openbaar vervoer, vind het soms nog wel heel spannend om nieuwe mensen te ontmoeten (dus ik weet nu al dat ik er die dag zelf geen zin in ga hebben maar dat het wel goed is zodra ik er ben :') ) en de lange reistijd.. Maar goed.. :) Het is natuurlijk wel heel leuk om elkaar 's in het echt te zien!

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 15:26

Maar als jij het er zo moeilijk mee hebt, is het dan geen idee om het bij jou thuis te doen? Ik zeg maar iets hoor, weet überhaupt niet of Haarlem centraal is en of dat voor jou/de anderen een optie is en we hebben natuurlijk al wel bij Chantal afgesproken..

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-12 15:29

Judith, als je echt om half 4 naar huis wilt dan heeft het geen zin om mee te gaan.. :=
Vind je het voor jezelf niet lastig dat je het je zo moeilijk maakt? :o Want opzich is zo'n meeting echt superleuk! Spannend is het idd wel, voor mij ook haha, ik nodig een heel stel vreemde mensen thuis uit :+ Maar ik ben daar niet zenuwachtig ofzo voor :)
Juist dit soort dingen zijn goed om te doen, grenzen verleggen etc..

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-12 15:30

Voor mij geen probleem om naar Haarlem te komen trouwens als Judith dat graag wil, maar dan is het wel voor Kim/Suus en Lianne een stuk langer reizen.. Dat ligt best wel in een hoek zeg maar..
(Haarlem is bij A'dam Rianne :) )

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 15:30

Hoe kunnen we het voor jullie dan wat minder spannend maken? :)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-12 15:31

Liedje schreef:
Hoe kunnen we het voor jullie dan wat minder spannend maken? :)

Ook een goede idd!

Heb jij wel last van spanningen Lianne?
Ik zelf niet zo heel erg, misschien dat het dan toch makkelijker is om af te spreken bij iemand die het eng vindt?

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 15:32

Nee, helemaal niet.. Maar ik heb echt al tientallen mensen ontmoet via internet. :)

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 15:33

Ik denk inderdaad dat het goed is als je het voor jezelf ook wilt proberen :j ook op de snelweg rijden etc.
Judith, als je besluit om met de auto te komen, vind je het dan fijn als iemand een stukje voor je uit rijdt?Zodat je in elk geval de stad uitbent, op de snelweg is het vaak gewoon de weg volgen..

Haha ja Chantal dat snap ik ook wel dat het eng is om allemaal vreemde mensen in je huis te hebben.
Ik maak me er niet zo druk om, zal op het laatst nog wel komen maar meer van hoe zijn ze in het echt :+ ?

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-12 15:35

Ben het wel met Suus eens idd, het is zeker goed om jezelf een schop onder je kont te geven, schouders eronder en nieuwe dingen die je spannend vindt aanpakken :) .
Eventueel kan ik voor je uit rijden richting de snelweg, ik hoef niet terug naar huis natuurlijk :+

Idd dat van hoe is iedereen, maar dat is ook meer nieuwsgierigheid hoor haha!

Judith_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 15:36

Rianne_ schreef:
Lastig, voor jou ook niet leuk natuurlijk! Is voor mij trouwens ook wel zo hoor, er wat voor over moeten hebben. Ik haat het openbaar vervoer, vind het soms nog wel heel spannend om nieuwe mensen te ontmoeten (dus ik weet nu al dat ik er die dag zelf geen zin in ga hebben maar dat het wel goed is zodra ik er ben :') ) en de lange reistijd.. Maar goed.. :) Het is natuurlijk wel heel leuk om elkaar 's in het echt te zien!

Ik hoor mijzelf praten!
Ik haat openbaar vervoer, vind het super spannend ( stom, ik weet het) en zie er nu nog heel erg tegenop. Maar ik weet ook dat ik grenzen moet gaan verleggen en ik het jammer zal vinden als ik niet kom...

Ik zal er dan gewoon maar rekening mee moeten houden dat ik in het donker naar huis moet, maar als dat zo is doe ik dat wel liever met de trein als met de auto...

Ik vind het super moeilijk dat ik het mijzelf zo moeilijk maak -:(- .. Ik haat het! maar het veranderen is heeeeel erg moeilijk en spannend!
Hier ben ik al mijn hele leven mee bezig, heb altijd moeite gehad met dit soort dingen..

Ik vind het heeel lief dat jullie aanbieden om het bij mij te vieren :* , jullie moeten zeggen wat jullie willen!

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 15:38

Het geeft niet Judith. :j Het is juist knap dat je het zegt! Proberen je ervan bewust te zijn en dan met kleine stapjes die grenzen te verleggen. :) Vraag jezelf af wat er precies zo spannend is en hoe je die spanning wat kan verminderen of wegnemen zonder het object te vermijden... :)

Judith_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 15:39

Liedje schreef:
Nee, helemaal niet.. Maar ik heb echt al tientallen mensen ontmoet via internet. :)

Ik heb nog nooit iemand via internet ontmoet.. Heb nog nooit op een forum gezeten...
Ro vind het allemaal wel leuk, hij had eerst niet in de gaten dat we zo'n hecht groepje aan het worden zijn, maar nu de meeting ter sprake komt, vind die het wel heel erg leuk!
Dus 1 steun vanuit huis heb ik al, helaas kan die niet mee! Als ik kom, moet ik dat zelf doen..

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-12 15:39

Wat jij wil Judith, het maakt mij niet uit!
Als jij het echt zo eng vindt dat je niet naar Leerdam durft te komen dan is het de beste optie om het bij jou te doen. Alleen moet je je dan wel realiseren dat je dus zeg maar wel allemaal vreemde in je huis haalt en je niet als je het zat bent of wat dan ook op kunt stappen. Weet niet in hoeverre je dat eng vindt....

Misschien is het voor jou wel goed om de grens te verleggen en naar mij te komen, als je dat aandurft..
Je moet natuurlijk niet jezelf helemaal overstuur helpen.. :)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-12 15:41

Judith_H schreef:
Liedje schreef:

Ik heb nog nooit iemand via internet ontmoet.. Heb nog nooit op een forum gezeten...
Ro vind het allemaal wel leuk, hij had eerst niet in de gaten dat we zo'n hecht groepje aan het worden zijn, maar nu de meeting ter sprake komt, vind die het wel heel erg leuk!
Dus 1 steun vanuit huis heb ik al, helaas kan die niet mee! Als ik kom, moet ik dat zelf doen..

Je kunt bijvoorbeeld wel met hem een stukje richting Leerdam rijden, hij naast jou.
Kun jij leren om op de snelweg te rijden en leer je de route kennen?

Wat moet ik eigenlijk met Roy doen die dag?
Die is wel voetballen smiddags, maar die komt wel een keer thuis :')
Laatst bijgewerkt door Destino op 02-10-12 15:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 15:41

Zou het je misschien helpen om met één of enkele van ons te bellen? Dat je toch iets meer een idee hebt van wie we zijn? :)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-12 15:41

Liedje schreef:
Zou het je misschien helpen om met één of enkele van ons te bellen? Dat je toch iets meer een idee hebt van wie we zijn? :)

Dat is inderdaad ook wel een goed idee Lianne :j

Judith_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 15:45

Destino schreef:
Wat jij wil Judith, het maakt mij niet uit!
Als jij het echt zo eng vindt dat je niet naar Leerdam durft te komen dan is het de beste optie om het bij jou te doen. Alleen moet je je dan wel realiseren dat je dus zeg maar wel allemaal vreemde in je huis haalt en je niet als je het zat bent of wat dan ook op kunt stappen. Weet niet in hoeverre je dat eng vindt....

Misschien is het voor jou wel goed om de grens te verleggen en naar mij te komen, als je dat aandurft..
Je moet natuurlijk niet jezelf helemaal overstuur helpen.. :)

Ik zou heeel graag zeggen dat jullie bij mij mogen komen! Ik vind het totaal niet erg om een stel vreemden bij mij in huis te halen. Als jullie niet weg willen, stuur ik jullie gewoon weg ~~}> hahahah..
MAAR ik weet ook dat ik daarmee het probleem omzeil.. Ik zal toch ooit die grenzen moeten gaan opzoeken ( gaat niet alleen om snelweg/nieuwe route/nieuwe mensen) gaat om alle grenzen die ik maar tegen kom...

Moet zeggen dat dit gesprek wel heel confronterend is voor mij op dit moment... Ben blij dat jullie het toch wel snappen! Ik weet dat ik als een watje over kom...

Ik had inderdaad in mijn hoofd om de route een keertje te gaan rijden, combineer ik 2 dingen tegelijkertijd..
Zit ik alleen nog wel met de tijd, ik wil niet die route in het donker rijden..... Overdag vind ik het niet zo'n probleem als ik het eenmaal een paar keer gedaan heb (denk ik).

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-12 15:47

Ik snap het zeker wel hoor, maar het is wel goed om idd te realiseren dat daarmee het probleem niet weg gaat. Dat vind ik écht heel knap van je! :)

De snelweg die jij moet hebben is de A2, die is wel helemaal verlicht en ruim (5-baans), dus is heel goed te doen in het donker :j . Wellicht bijv een stukje savonds en overdag oefenen?

Judith_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 15:51

ik had ook al even gekeken inderdaad.. Deze route is inderdaad verlicht, heb hier wel eens gereden als ik naast ro zat.. Is toch dat belachelijke stuk waar je maar 100 mag, terwijl er 5 banen zijn?

Ik zal eens overleggen met Ro, of we kunnen oefenen.. Gaat het niet, kom ik alsnog met de trein...
Dat vind ik ook spannend, maar dan hoef ik alleen maar goed op te letten of ik in de goede trein zit, is toch iets minder spannend.

Jullie mogen beslissen of het bij mij of bij chantal gehouden wordt! Jullie zijn ook welkom bij mij, geen probleem. Maar als jullie het toch liever bij chantal willen ( eerlijk zeggen!) dan is dat prima!
Het was chantal's idee, dus vind niet dat ik daar iets over mag zeggen. It's up to you!
Laatst bijgewerkt door Judith_H op 02-10-12 15:53, in het totaal 1 keer bewerkt