Hengelo is het makkelijkste Dan is het nog met de bus, maar de bus stopt bijna voor mijn huis.Je bent welkom hoor Nayomie, maar ik kan niet inschatten of het te doen is. Ik weet niet waar je woont
Martine schreef:Hengelo is het makkelijkste Dan is het nog met de bus, maar de bus stopt bijna voor mijn huis.Je bent welkom hoor Nayomie, maar ik kan niet inschatten of het te doen is. Ik weet niet waar je woont Welke halte?
Kijk haaksbergen is voor mij niet op de hoek Oh haaksbergen is in overijssel. Valt opzich nog wel mee Maar is nog wel 4 uur en 15 minuten reizen
Als ik tot hengelo ga ben ik 3:34 uur bezig. Dat wordt al iets minder. (Als iemand nog dichterbij woont )
Nayomie schreef:Kijk haaksbergen is voor mij niet op de hoek Oh haaksbergen is in overijssel. Valt opzich nog wel mee Maar is nog wel 4 uur en 15 minuten reizen OOO waar moet je vandaan komen dan?
Je moet er wat voor over hebben.... Maar lijkt me verstandig als je eerst met je ouders overlegd of je überhaupt wel mag
MarlonNaldo schreef:Nayomie schreef:Kijk haaksbergen is voor mij niet op de hoek Oh haaksbergen is in overijssel. Valt opzich nog wel mee Maar is nog wel 4 uur en 15 minuten reizen OOO waar moet je vandaan komen dan?Bij pieterburen @Yonker, ik was niet van plan om zomaar heen te gaan
Sani schreef:eventueel kan ik mensen vanaf Hengelo meenemen. *kijkt Tine aan...Mag ik dan ook eventueel mee?
Groningen? 1 uur Klopt, maar probleem van HE is dat ik dan beter kon blijven slapen dan dat ik 's avonds terug ga.
Nou aangezien het al oktober is dan lijkt BBQen me niet helemaal geweldig... Eerder gourmetten ofzo dan.
Sani schreef:hahahahaha! hier passen alleen maar drie mensen bij in. heb geen middengordelIk tel voor een half
als het weer meezit vind ik bbqen leuk! ik kan ff nachecken maar dacht dat ouders ook nog een bbq op camping hadden staan...
Nayomie schreef:Oh het is 's avonds? Het is vanaf een uur of 2/3 welkom En slapen kan, tot de volgende dag