Meeting in Utrecht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 20:39

dat ik meega? :D

_Tara_

Re: Meeting in Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 20:39

Ja en mee gaat eten enzo!

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 20:43

ik doe met alles mee waar eten bij betrokken is, dat moet je zo onderhand wel weten. :+

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 20:45

Moeten we volgende keer maar een sportmeeting houden, om 't een beetje te compenseren.
Ik heb je nog niet in 't sushimeeting topic gezien trouwens!

Compliment

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-12 21:03

Nee waar blijf je?

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 21:12

Ik wil nog wel mee :D iig mee uit eten :D wat was t.plan voor de middag?

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 21:14

Hihi Sport meeting/spelletjes enzo had vandaag na me werk was zo gaaf... hebben onwijs veel gelachen zitten onde de blauwe plekken maarja:P maar wat gaan we allemaal doen ..:O

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 21:34

_Tara_ schreef:
Moeten we volgende keer maar een sportmeeting houden, om 't een beetje te compenseren.
Ik heb je nog niet in 't sushimeeting topic gezien trouwens!

He wat is dat nou? Link link?? :+ :+

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 21:41

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 21:47

Ik lust helaas geen sushi :oo al wil ik nog steeds een x een wokmeeting O:) hou van wokken <3

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 21:48

_Tara_ schreef:
Gaat mee uit eten:
- _Tara_
- Compliment
- Suuskipje
- Moonforever
- Adamootje
_ Calanddra

Weer gezellig bijna allemaal bekende mensjes :D

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 21:49

Ja dat is leuk (wokken)! :oo

Jen, dan vertel ik je alles over hoe het met Layla gaat. :D

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 21:55

Jaaa wokken is leuk:)
hihi hoop echt dat al me blauwe plekken weg zijn en open plekken leuk zo sportmeeting * ben altijd de pineut dat ik open leg haha:)

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 21:57

oe jaaaa leuk!!!! <3

ik mis ze nog steeds ontzettend, ik betrap mezelf er nog weleens op dat ik 's avonds weer wat filmpjes en foto's van ze bekijk op mn tel en ik weer wat traantjes moet laten. Maar ze hebben t allen geweldig en dat is wat telt :D Ik denk ook dat ik hen meer mis dan zij mij :') zij hebben eten, lekker warmte, speelgoed, vriendjes, en vooral heel veel aandacht :D

Ze zien er alledrie ook echt super uit zoals ik op de foto's kan zien <3

Heerlijk is wokken he :D ik ken alleen nog geen wokrestaurant in Utrecht, naja, Mister Shi in Lunetten, en hier in Houten zit er ook eentje.

Ik ken er ook nog eentje in A'dam, man dat is daar zooooooo onwijs lekker, zo lekker als daar heb ik nog nooit gegeten :9 maarja, is wel vlakbij t huis van mn ex in de buurt :=

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 21:59

ik ken der 1 in numasdorp :)

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 22:02

Calanddra schreef:
oe jaaaa leuk!!!! <3

ik mis ze nog steeds ontzettend, ik betrap mezelf er nog weleens op dat ik 's avonds weer wat filmpjes en foto's van ze bekijk op mn tel en ik weer wat traantjes moet laten. Maar ze hebben t allen geweldig en dat is wat telt :D Ik denk ook dat ik hen meer mis dan zij mij :') zij hebben eten, lekker warmte, speelgoed, vriendjes, en vooral heel veel aandacht :D

Ze zien er alledrie ook echt super uit zoals ik op de foto's kan zien <3

Heerlijk is wokken he :D ik ken alleen nog geen wokrestaurant in Utrecht, naja, Mister Shi in Lunetten, en hier in Houten zit er ook eentje.

Ik ken er ook nog eentje in A'dam, man dat is daar zooooooo onwijs lekker, zo lekker als daar heb ik nog nooit gegeten :9 maarja, is wel vlakbij t huis van mn ex in de buurt :=

Je hebt Maarssen en je hebt ook Harmelen... :D Ze zitten echt overal hoor! :D

aww! ;( Waar zijn de andere twee eigenlijk terecht gekomen? Ik zal wel ff een filmpje maken van Layla. Dan kan je zien hoe ze nu is. :D

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 22:03

Jenn, ik heb nog nooit sushi op maar ik ga ook gewoon mee. Je kan er ook andere dingen eten behalve sushi. Ik zou gewoon meegaan :D

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 22:12

Naar welk restaurant gaan jullie dan heen? Ga ik even googlen :P ben namelijk echt een lastige eter :=

Dat zou echt leuk zijn Felicity :D Ze zal ook wel flink gegroeid zijn nog of niet? :D

De mannen zijn echt giga geworden := ze zijn samen naar de beste vriendin van een collega van me gegaan. Ik heb haar ook op facebook en ze plaatst regelmatig foto's, ik kom haar en haar ouders ook nog regelmatig in de winkel tegen en ze is helemaal gek met ze (ondanks hun sloopperiode de eerste 2/3 weken := vooral Roan was echt een monster := ). Nu kan ze gelukkig ook niet meer zonder ze :P
Al heten ze nu wel Siep en Guus :')

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 3087_n.jpg
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 0048_n.jpg
Hier waren ze er net een maandje <3

Sorry offtopic :')

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 22:32

ah leuke foto's! :D Die rooie is ook echt een leukie! Ik vind dat altijd zo moeilijk om namen te verzinnen, en Layla past Layla ook gewoon. :o Ze is wel gegroeid ja, maar ze is nog steeds niet heel groot en omdat ze een slanke den is, oogt ze ook kleiner dan dat ze is. Layla zat in het begin in een nogal... klimperiode. Alles moest beklommen worden. We hebben een platte tv, daar moest ze natuurlijk ook op komen... :+ Nu ze buiten komt, klimt ze minder in huis. In plaats daarvan loopt ze nu over de schuurdaken. :D

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 22:35

heeej heb vraagje ik ken pas na 4 uur komen want ga in de ochtend na strand met me paardje:) en het is ongeveer uur reizen na Utrecht toe:P en haaste ben niet goed in dan neem de verkeerde trein;)

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 22:44

ennnnnn wat is je vraag? :D

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 22:55

die schreef ik er al achte rhihi:P of pas na 4 uur kon :p of rond die tijd omdat ik na strand ga met me paardje<3 word gewoon 31 graden zondag..:O

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 14:02

lekker weertje! :D Maar volgens mij kan dat gewoon toch? Zo vroeg gaan we niet eten namelijk. ;)

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 17:05

pff veeel te warm..:) daarom ga ook lekker ff met me pony lekker na zee en zwemmen:)

original

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 11:08

Hee allemaal!

Ik heb aan het begin gereageerd, daarna veel te lang op vakantie geweest en nu even de draad kwijt. Het plan is om aanstaande zondag uit eten te gaan? En de meeting met de paarden wordt eind september?