Nu maar hopen op mooi weer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vealosz schreef:Uitleg voor de modellen wat betreft de foto's:
Het is de bedoeling dat je per fotograaf 6 foto's krijgt (met watermerk). Heb je meerdere foto's gezien, die je toch erg graag wilt hebben? Dan kan je die via de fotograaf nabestellen!
Fotografen:
1. Vealosz
2. Juliette17
3. Saskiakefie
4. EquiPhoto OVB
5. horsem OVB
6. annelindeeee OVB
7. xMnOn, OVB datum
8. Kkkaren, ovb datum
9.Lottjxx
10.
Je kan op de naam van de fotograaf klikken om op hun website / profiel uit te komen.
Modellen:
1. Mike, Amerikaanse Bulldog, Vealosz
2. Gaia, Schotse herder, Juliette17
3. Jack, Nova Scotia Duck Tolling Retriever, Vriendin Juliette17
4. Chelsea, Herder, EmptyWords
5. Bono, Rottweiler, loulou OVB
6. Rix, Kooiker hondje, Lauwttje
7. Dickie, Labrador x Schapendoes, Pineapple
8. Pebbles, kruising Labrador, jackrussel, teckel, janneke584
9. Beau, Beagle, Hhilde
10.Kay, Jackrussel, Kelz
11. Isa, M1992
Je kan op de naam van de hond klikken om te zien hoe de hond er uit ziet!
Vealosz schreef:Ik zie dat meerdere mensen ovb van vervoer gaan.
Graag zou ik een lijst willen zien als mensen iemand mee kan nemen, of mensen die graag ergens opgehaald willen worden.
Stefanie/Vealosz - Neemt Equiphoto mee, eventueel nog plek voor 2 mensen met honden die op schoot kunnen (als ze braaf zijn naar elkaar toe).
Lauwttje - Zoekt vervoer incl. brave hond Woont in Ede, kan naar Lunteren/Wageningen/Veenendaal toe komen als dat makkelijker is.
Graag zou ik een lijst willen zien als mensen iemand mee kan nemen, of mensen die graag ergens opgehaald willen worden.
Stefanie/Vealosz - Neemt Equiphoto mee, eventueel nog plek voor 2 mensen met honden die op schoot kunnen (als ze braaf zijn naar elkaar toe).
Lauwttje - Zoekt vervoer incl. brave hond Woont in Ede, kan naar Lunteren/Wageningen/Veenendaal toe komen als dat makkelijker is.
horsesm - Zoekt vervoer, is fotograaf dus hondloos Woont in Bennekom, kan naar Ede/Wageningen/Veenendaal toe komen als dat makkelijker is.
horsesm schreef:Vealosz schreef:Ik zie dat meerdere mensen ovb van vervoer gaan.
horsesm - Zoekt vervoer, is fotograaf dus hondloos Woont in Bennekom, kan naar Ede/Wageningen/Veenendaal toe komen als dat makkelijker is.
Hhilde - Zoekt vervoer incl. hond die tussen benen/op schoot kan Woont in Apeldoorn, kan naar Arnhem station/Rheden/etc toe komen als dat makkelijker is.
Hhilde - Zoekt vervoer incl. hond die tussen benen/op schoot kan Woont in Apeldoorn, kan naar Arnhem station/Rheden/etc toe komen als dat makkelijker is.
annelindeeee - Zoekt vervoer, is fotograaf dus hondloos Woont in Silvolde, kan naar Station Arnhem komen als dat makkelijker is.
EquiPhoto schreef:Wat een geregel