De 29 gaat mij gewoon niet lukken. Zie dat er voor die zaterdag erop ook weer een wedstrijd gepland staat, maar daar gaan ws niet zoveel leerlingen naartoe. De 29e is een eigen toernooi van Frank, dus daar moet hij wel de hele dag aanwezig zijn. Maar als ik de enige ben, lekker door laten gaan, dan doe ik de volgende keer wel weer mee
Geeft niet er zijn weekenden genoeg. Zaterdag 6 oktober of zondag 7 oktober. Wie kan er niet wie wel enz.
claud01
Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-12 13:26
Ik kan zaterdag 6 en zondag 7 oktober wel. Geen probleem!!
Kom op mensen, ff knopen doorhakken anders zien we elkaar over 2 jaar nog niet
Lonan
Geplaatst: 28-08-12 23:02
Met alle respect, ik denk dat we het even in de ijskast moeten zetten en verplaatsen naar een paar maand later. Ik geloof als ik het zo om me heen hoor, dat veel mensen even met andere dingen in het hoofd zitten... Misschien even laten rusten en het weer oppakken in september / oktober ?
Maar misschien heb ik het wel mis en is er wel genoeg animo maar dat er totaal of weinig gereageerd word zegt mij genoeg.
T schiet idd niet echt op zo.. wel heel jammer maar als we t uitstellen dan ga ik iig wel weer een wedstrijdje met Leen plannen want daar wachte ik even mee zodata t niet dubbel zou gaan. Mss dan iets in t voorjaar? Nogmaals ik wil iig wel kijken of t bij ons kan of ergens anders in de buurt iets zoeken. Dat is dan ff afhankelijk van t aantal deelnemers.