15 juli kan ik nie, anders was ik vast wel die kant op gekomen
evdpanne
Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-12 21:46
palousa_boy schreef:
Als model zeker
Laatst bijgewerkt door evdpanne op 16-06-12 21:49, in het totaal 1 keer bewerkt
evdpanne
Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-12 21:48
Juulxx schreef:
ahh wat jammer.! dan ben ik er helaas niet bij... maar voor de volgende x erg graag..
Er zou er nog eentje georganiseerd worden, al is het topic beetje dood geraakt en is TS niet meer echt aanwezig... [BM] fotomeeting omg. leiden Ik zou die tweede keer ook gaan als fotograaf .
palousa_boy
Geplaatst: 16-06-12 21:54
evdpanne schreef:
palousa_boy schreef:
Als model zeker
Haha tuurlijk
_Jessie
Geplaatst: 16-06-12 21:55
Jaaa Jeff al model!! haha
Heb er zin in dames! over 4 weekjes leuk! ik ben al heel wat ideetjes aan het verzamelen
Hahahahaha heb jij een kelder in dat huis van je dan , die heb ik niet ontdekt daar . Wel mooie plaats voor een shoot als Jessie dr lampen meeneemt .
Uhmmmm ik wil wel planning maken maar volgens mij wilde iedereen er de hele dag zijn en niet modellen bepaalde tijden laten komen. Denk dat het dan beter gaat van iedereen lekker zelf laten rommelen. Misschien wel begin planning maken met wie iedereen begint om dan vervolgens een beetje een bepaalde tijd per model aan te houden en dan even zelf tijd in de gaten te houden en dan naar de volgende door te gaan en fotografen dat zelf in de gaten te laten houden.
Vriendin van me heeft professionele fotoshoot cadeau gekregen en nu moeten we met zn alle.. Ben benieuwd als het nu voor 14 juli is kan ik nog even wat extra tips meekrijgen . En misschien ontdekken dat er een model in mij verscholen zit .