Ik zag in het topic op de belgische bokt staan dat er nog maar 2 modellen zijn, maar vergeet niet dat ik een pony EN een hond kan meenemen hoor. Hondje gaat net 5 dagen ervoor naar de kapper, dusdie ziet er ook op en top uit
Ach, jawel! Jou pony moest maar eens denken dat zij (mijn hond) een wortel is ofzo!
nee, zolang de pony's/paarden op een afstandje blijven gaat het wel. Heb haar vorige keer toch ook mee in de stalgang meegenomen zonder dat ze meteen weg wou .
Is het eigenlijk de bedoeling dat we eerst de paarden doen en dan de honden? Of door elkaar? (Is mijn 1e fotomeeting waar ik aan mee doe, dus weet niet hoe het ineen zit.)
Anders kan ik mijn vriend ook meenemen, en hem eventjes wandelen sturen zolang we met de paarden bezig zijn.
BYS
Geplaatst: 27-06-12 15:55
tesseke schreef:
Ach, jawel! Jou pony moest maar eens denken dat zij (mijn hond) een wortel is ofzo!
Is die oranje? Wel een groot risico dan hoor
Zinn
Geplaatst: 27-06-12 15:55
apart liefst, mijn hond is niet bang van paarden, maar we hebben haar geleerd dat ze afstand moet houden als een paard eens niet uitkijkt of kapt om te willen spelen, is ze eraan Zolang ik er niet naast sta, houdt ze zowieso afstand van paarden
tesseke
Geplaatst: 27-06-12 15:56
arsiana_x schreef:
tesseke schreef:
Is die oranje? Wel een groot risico dan hoor
Nee, gelukkig niet
Zwoezie
Geplaatst: 27-06-12 19:05
Jammer dat het op een zaterdag is, ik denk dat vele mensen meer interesse zouden hebben als het op een zondag was? Voor de meeste is zondag toch een vrije dag? Alleszinds toch voor mij Was het op een zondag geweest was'k van de partij ! Zowel met de hond als met mijn 2 Shetlanders.
Mij lijkt het ook het beste om de paarden en de honden even apart te doen. En nee paaltjes zijn nog niet geregeld... Ik heb er wel enkele thuis, maar ik zal straks eens nakijken of ik er genoeg heb, dan neem ik die wel mee. Mij maakt het op zich niet uit; los of aan de longe, hangt er vanaf wat de eigenaars van de modellen zelf willen. Dit is trouwens ook mijn eerste meeting, aan de paaltjes had ik zelf nog niet gedacht
ik heb ook 5 of 6 paaltjes en een heel stuk los lint, zal dat ook meebrengen...als iemand een touw heeft, dat is wel gemkkelijker weg te werken, lint is meteen een stuk dikker, maar touw heb ik niet
Ik had me eigenlijk afgemeld,maar ik hoef niet meer te werken die dag,dus ik kan evt wel mee,maar wil eerst weten hoe of wat met modellen.
Zinn
Geplaatst: 03-07-12 09:12
_Sanne schreef:
Heb het ook gelijk op facebook gegooit
op je eigen facebook of...? dat kan ik misschien ook wel doen, en er zijn oko wel een paar paardengroepen waar ik lid van ben, daar kan ik het ook posten.
Hallo, Hebben jullie nog fotomodellen nodig? Ik kom uit eindhoven en ken de sahara goed, ik heb helaas geen ervaring als fotomodel, maar wel een heel leuk paard
Eventueel wil mijn vriendin met haar vorstin ook wel mee... als we vervoer kunnen regelen voor haar, ik kan maar een 1 paards trailer trekken. Onze paarden kunnen ook samen op de foto????