ik wil/kan wel met of zonder paard. Maar ik ga even afwachten wat het speciaal gemaakt beslag van LS gaat kosten, want dat loopt toch op
Idra
Geplaatst: 23-07-12 11:47
Kunnen we er eventueel nog wat meer tijd tussen laten? Dus pas in september/oktober? Ik wil nlk ook weer gaan starten met Licor en dan wordt het misschien wat te druk allemaal...
Ik heb ook interesse in een tweede sessie, al dan niet met paard. Voorkeur gaat uit naar met paard, maar het moet praktisch en financieel nog haalbaar blijven natuurlijk.
onafhankelijk of ik mee doe, kan ik altijd stalbaas nog eens vragen, dan is het 5 euro/paard. Of wil ook eens horen bij de binnenpiste aan het einde van de straat, die hebben een cafetaria/feestruimte als ik me goed herinner...
Ik snap het nut van ruiterschool niet zo goed. Dan kunnen we toch beter naar Lobke gaan. Afstand zal niet zo veel schelen... 11 augustus was normaal al gereserveerd maar ik kan natuurlijk proberen te verschuiven naar een latere datum... Dan moet ik het natuurlijk wel zo snel mogelijk weten... Als jullie met paard willen oefenen zou ik eens moeten vragen aan Saskia hoe zij dat ziet want normaal werkt zij bij Bartels hiervoor samen met Mischa Koot... Ik weet niet of ze het zelf wil doen of dat we bijvoorbeeld kunnen samenwerken met Jenny dan bv...
Omdat je daar dan een binnenpiste hebt misschien Pop zoals ik hier al had aangegeven, en je in België nooit zeker bent van het weer, dus dat zou het nut zijn van de RS... 11/08 blijft wel ok voor mij
Idra
Geplaatst: 23-07-12 13:50
Ha dat lijkt mij ook wel interessant, nog een lesje van Jenny erbij! Als het bij mij doorgaat, zal de flexchairsessie wel moeten doorgaan in de schuur, tegen dan zit er wel een dakraam in, dus is er toch genoeg licht, maar het is verder wel echt een schuur Moest het regenen kan ik misschien naar Pieter uitwijken, dan is het wel 10 euro per paard erbij. Maar: Ik verkies een later tijdstip en mèt paard.
Popkjen
Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-12 13:50
Ja maar het zal wel een stuk duurder zijn he... En een beetje regen gaan we niet dood van
Ik kan misschien best eens eerst bij Saskia informeren hoe zij dat ziet voor een sessie met paard...
Kunnen degenen die geïnteresseerd zijn in een sessie met paard hun naam opgeven? En ook even vermelden of ze dat dan liefst 11 augustus doen of een latere datum...
Als het met paard is moet ik passen, zonder paard zou ik best nog wel eens willen doen, maar met word enorm moeilijk, zelfs als ik tegen dan een paard vind gaan we nooit genoeg ingewerkt zijn.
Hier ook interesse in een sessie te paard, maar de prijs speelt ook nog mee. Liever een latere datum, 11 augustus kan ook.
Bedankt Evi! Ook voor de organisatie van afgelopen zondag. Jammer dat ik te snel door was om je nog te kunnen zien.
petitparis
Geplaatst: 23-07-12 23:15
ik ben nog geïnteresseerd, al zal deelname ook van de prijs afhangen... En met paard voorkeur voor een later tijdstip.
Idra
Geplaatst: 24-07-12 09:04
Jamaar Seline, je kan dan toch enkel in de voormiddag komen meedoen? Met paard is niet verplicht hè!
Lijstje 2de sessie met paard: Seline (zonder paard) Lobke (met paard) - later tijdstip dan 11/08 Jooke (met paard) - later tijdstip dan 11/08 Titsia (met paard) - 11/08 is ok Monia (met paard)- 11/08 is ok, maar lieve later tijdstip
Ik wil ook nog wel een 2de sessie doen met paard en dan liever een andere datum want ik kan de 11e niet. Seline, misschien kan je voor de gelegenheid mijn pony lenen? Die is superbraaf.
Gaat het nu 11/8 worden? Want dan ga ik echt wel moeten passen, ze zijn er opt werk een soepje van aant maken, eerst alleen zondag, dan moest ik ineens zaterdag de late op, en nu zouden ze zelfs willen dat ik zaterdag de vroege kom doen...