Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maartjuh schreef:Ik wil ook (nog steeds) mee! Maar ik heb geen pb'tje gehad...
Eszelon4ever schreef:oke ik hoef dus niks meer te regelen want je hebt er al iemand bij..
mare hoezo van die hoefijzers met nagels
mandybeauty"]
[quote="Eszelon4ever schreef:oke ik hoef dus niks meer te regelen want je hebt er al iemand bij..
Femke_L"]
[quote="mandybeauty"][quote="Eszelon4ever schreef:oke ik hoef dus niks meer te regelen want je hebt er al iemand bij..
Eszelon4ever schreef:
jaa duss moet ik die weten ofzo nie iedereen is zo slim als mensen die da wel weten
fjordie56 schreef:Hallo Femke,
Tja, regelen daar ben ik goed in. Ik denk dat je in die 3 data's verschillende dagen moet pakken. Misschien 2 zondagen en een zaterdag of juist omgedraaid.
Ik hoor oeps LEES het wel!
XXX Michelle en (_) van Sasja en Rhana
fjordie56 schreef:
P.p.s. Ik probeer geen werk van anderen uit handen te nemen. Eszelon4ever. Als je dat denkt ben je verkeerd bezig. Ik probeer alleen te helpen.
Eszelon4ever"]
[quote="fjordie56 schreef:
P.p.s. Ik probeer geen werk van anderen uit handen te nemen. Eszelon4ever. Als je dat denkt ben je verkeerd bezig. Ik probeer alleen te helpen.
mijntjuh schreef:ik kan alleen 14 december, 21 december zou ik wel 'sochtends kunnen, maar moet ik om 2 uur wel weer thuis zijn ivm familieverplichtingen.aanstaande zaterdag word rhana waarschijnlijk geschoren, dus misschien wel fijn om eerst ff te testen hoe rhaan het vind om in haar blote kontje buiten te rijden, dus 7 december valt dan ook af.