ijzere man- meeting... (Vught, N-B)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 19:13

Ik wil ook (nog steeds) mee! Maar ik heb geen pb'tje gehad...

mandybeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 19:54

maartjuh schreef:
Ik wil ook (nog steeds) mee! Maar ik heb geen pb'tje gehad...

KLopt, maar dat kwam omdat jij nog pas geleden had gereageerd. Ik had eigenlijk een pb gestuurd naar de mensen die in het begin hadden gereageerd, maar die niets meer van zich hadden laten horen.
Zal morgen eens 3 data's geven om uit te kiezen

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 23:26

oke ik hoef dus niks meer te regelen want je hebt er al iemand bij..
mare hoezo van die hoefijzers met nagels

mandybeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 12:27

Eszelon4ever schreef:

Ik denk dat ze bedoelt dat als je hoefijzers niet met nagels beslaat het ijzer er ook niet onder blijft zitten en je dus nog steeds geen ijzers eronder hebt zitten.

Dus we kunnen wel blijven praten, maar ondertussen is er nog steeds geen rit. ik ga zo naar de paarden en daarna zet ik dus die 3 data hier neer.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-03 18:04

mandybeauty"]
[quote="Eszelon4ever schreef:

Ik denk dat ze bedoelt dat als je hoefijzers niet met nagels beslaat het ijzer er ook niet onder blijft zitten en je dus nog steeds geen ijzers eronder hebt zitten.

Dus we kunnen wel blijven praten, maar ondertussen is er nog steeds geen rit. ik ga zo naar de paarden en daarna zet ik dus die 3 data hier neer.
[/quote]

ja dit bedoeld ze inderdaad denk ik!! joyce dat zijn nou een soort spreekwoorden!!!!!

mijntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 18:17

haha!!!! Nou kom maar op met die data! dan weet ik meteen of ik van de partij kan zijn!!! kerstvakantie of zondag maakt mij niet uit, het is al wel bijna kerstvakantie, dus zo lang duurt dat ook niet meer!
Speurtocht vind ik ook een heel leuk idee, ik wil wel mee helpen met het uitzetten enzo van de speurtocht. kleine moeite en is leuk om te doen!

mandybeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 19:09

Nou mensen , na lang wachten krijgen jullie dan eindelijk de data keuzez

* 7 december,
* 14 december,
* 21 december,
* (vanaf 22 decemer is het vakantie dus als hier meer stemmen voor
zijn dan krijgen we een nieuwe stemming voor de 1e week van de
vakantie)

4 keuze dus laat de stemming beginnen. Zelf kan ik nog niet stemmen aangezien ik nog niet weet wanneer ik mijn paardje kan ophalen

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 19:13

22-23-24 december moet ik van 8 tot 6 werken...
die week later op maandag dinsdag woensdag ok van 8 tot 6 duss..
mare ik kan die elke zondag wel Knipoog

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 19:31

Femke_L"]
[quote="mandybeauty"][quote="Eszelon4ever schreef:

[/quote]

ja dit bedoeld ze inderdaad denk ik!! joyce dat zijn nou een soort spreekwoorden!!!!!
[/quote]

jaa duss moet ik die weten ofzo nie iedereen is zo slum als mensen die da wel weten

mandybeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 20:06

Eszelon4ever schreef:

jaa duss moet ik die weten ofzo nie iedereen is zo slim als mensen die da wel weten

haha bij mij was het ook maar een gok. Ze had het over afstel is uitstel en dan denk je na over die hoefijzers en nagels en dan kom je vanzelf op een juiste interpretatie (wat een woord). Maar ik heb best vaak dat mensen woorden gaan noemen die ik ook niet ken. Als je ingewikkelde woorden gebruikt lijkt het of je slim bent Tong uitsteken

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 20:18

aja nu weer on topic Knipoog
ik kan op zich wel alle dagen dusss...

fjordie56

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 21:32

Hallo Femke,

Tja, regelen daar ben ik goed in Knipoog . Ik denk dat je in die 3 data's verschillende dagen moet pakken. Misschien 2 zondagen en een zaterdag of juist omgedraaid.

Ik hoor oeps LEES het wel!

XXX Michelle en (_) van Sasja en Rhana

fjordie56

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 21:41

Ik kan niet op 7 december 14 en 21 is geen probleem. Mijntjuh.... Ik weet niet of ik voor jou mag spreken, maar 7 december kun jij ook niet. Dan moeten we eerst even kijken hoe ze reageerd op naakt lopen.

P.s. Hoefijzer met nagels beslaan is een zelf bedacht spreekwoord. Misschien beter bekend als spijker met koppen slaan. Maar vond ijzers met nagels beter passen op het forum.

P.p.s. Ik probeer geen werk van anderen uit handen te nemen. Eszelon4ever. Als je dat denkt ben je verkeerd bezig. Ik probeer alleen te helpen.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 21:57

fjordie56 schreef:
Hallo Femke,

Tja, regelen daar ben ik goed in Knipoog . Ik denk dat je in die 3 data's verschillende dagen moet pakken. Misschien 2 zondagen en een zaterdag of juist omgedraaid.

Ik hoor oeps LEES het wel!

als je goed het topic even helemaal doorneemt zie je dat ik dus al niet op zaterdag kan.. marieke(generaaltje) sjaslique. djoontje kunnen dan ook niet dus

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 21:58

fjordie56 schreef:

P.p.s. Ik probeer geen werk van anderen uit handen te nemen. Eszelon4ever. Als je dat denkt ben je verkeerd bezig. Ik probeer alleen te helpen.

huh zeg ik dat?? maar sorry dat jij mij dan verkeerd begreep want alleen femke en mandy zouden iets regelen dus ik zoiezo tog al nie Lachen

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-03 10:15

Eszelon4ever"]
[quote="fjordie56 schreef:

huh zeg ik dat?? maar sorry dat jij mij dan verkeerd begreep want alleen femke en mandy zouden iets regelen dus ik zoiezo tog al nie Lachen
[/quote]

pardon...ik?????

echt niet...heb ik totaal geen tijd voor...ik zij dat ik wel kon helpen als het nodig was!! maar mandy zei dat het niet nodig was!! dus hoef ik ook niet te helpen en het is zeker fijn dat michelle ons nu ook help!!

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 14:24

nou jij hebt deze meeting opgestart dus het lijkt me logisch dat jij wel mee zou helpen.. maja als het al zo moet..

mandybeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 15:26

hé mensen het moet hier wel leuk blijven natuurlijk Knipoog . Ik heb de verantwoordelijkheid op me genomen en dan is het dus toch goed?
Maar die speurtoch hè, ik ben niet zo crea enzo dus daar heb ik wel hulp voor nodig, maar is dat niet leuker als je langer de tijd hebt?

fjordie56

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 19:07

Lachen Lachen Lachen Als het goed is kunnen we nu gewoon gezellig verder forumen. Eszelon en ik hebben elkaar denk ik verkeerd begrepen. Heb haar net persoonlijk een mailtje gestuurd. Hopende dat het opgelost is. Lachen Lachen Lachen

Verder mandy heb je gelijk dat een speurtocht leuker is als je meer tijd hebt. Eentje met opdrachten e.d. Maar dan inderdaad op een dag met meer tijd. En misschien als het weer langer licht is. Alleen mijn idee was het duidelijk afzetten van de route. Met namen voor de mensen die de weg niet kennen in het bos en met een niet makkelijk paard komen.

Maar ik hoor wel hoe jullie het gaan doen en of jullie mijn hulp nodig hebben. Gaat er nu weer vantussen. Lekker even douchen en eten.

MiekSpeciaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 22:54

Speurtocht is wel leuk *LOL*

mijntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 09:42

ik kan alleen 14 december, 21 december zou ik wel 'sochtends kunnen, maar moet ik om 2 uur wel weer thuis zijn ivm familieverplichtingen.aanstaande zaterdag word rhana waarschijnlijk geschoren, dus misschien wel fijn om eerst ff te testen hoe rhaan het vind om in haar blote kontje buiten te rijden, dus 7 december valt dan ook af.

ghislaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 13:41

Hoi allemaal. Als het allemaal doorgaat heb ik ook wel zin om met ghislaine mee te rijden lijkt me gezellig. Misschien wllen er dan wel meer mensen van de stal mee.. Ik lees het hier wel over hoe en wat,
Groetjes Aukje

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 16:21

mijntjuh schreef:
ik kan alleen 14 december, 21 december zou ik wel 'sochtends kunnen, maar moet ik om 2 uur wel weer thuis zijn ivm familieverplichtingen.aanstaande zaterdag word rhana waarschijnlijk geschoren, dus misschien wel fijn om eerst ff te testen hoe rhaan het vind om in haar blote kontje buiten te rijden, dus 7 december valt dan ook af.

en op zondag sochtends kan femke weer niet duss dan zou jij al niet mee kunnen

mijntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 19:22

ik zou 14 december wel de hele dag kunnen hoor! Lachen we moeten gewoon kijken op welke dag het beste uitkomt, bovendien denk ik dat we toch op tijd zullen moeten vertrekken ivm het vroeg donker worden. mandy wil jij even kijken hoeveel mensen er nu op deze drie datums kunnen??? Wanneer sluit de tijd om een datum te kiezen? Want de eerste datum is aankomende zondag al!!! wat voor tijd had je in gedachtte Mandy? bijvoorbeeld 1 uur verzamelen? hmmm...misschien ben ik nu wel iets te voorbarig! eerst maar een datum vaststellen!!! (ik hoop stiekum dat het de 14e wordt!!!)

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 21:51

ja als iedereen die 14e kan dan is het voor mij goed Haha!