Bellatrix schreef:Ik ben ouder hoor.
Maar goed, leeftijd bij een meeting maakt mij niet uit...
Ouder dan mijn 80 jaar?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Naborah schreef:Fanatiekelingen! Allemaal dingen bespreken zonder da ik dat door heb!
Ehm, even kijken. Qua data weet ik nog niets, of ik tegen die tijd financeel/qua vervoer kan regelen die kant op te komen weet ik niet.
Wat betreft BBQ, gezellig! Maarrrr.... ik ben een lastige eter. Het enige wat ik wss eet is stokbrood, wat blaadjes sla en kan evt. eigen vega product meenemen, maar daar houdt het voor mij vaak op...
Marjoow schreef:Naborah schreef:Fanatiekelingen! Allemaal dingen bespreken zonder da ik dat door heb!
Ehm, even kijken. Qua data weet ik nog niets, of ik tegen die tijd financeel/qua vervoer kan regelen die kant op te komen weet ik niet.
Wat betreft BBQ, gezellig! Maarrrr.... ik ben een lastige eter. Het enige wat ik wss eet is stokbrood, wat blaadjes sla en kan evt. eigen vega product meenemen, maar daar houdt het voor mij vaak op...
Wat eet je wel dan? Als je zelf wat meeneemt is het ook prima
Citaat:Het kan iig bij mij! Dan word het wel in de zomervakantie data staan hieronder![]()
De donderdag is dan de Grand Prix Dressuur van de Olympische Spelen, die kunnen we wellicht kijken?![]()
Dus als iedereen het er mee eens is dat het bij mij is? Ik zal jullie dan op Amersfoort Centraal ophalen, moeten dan wel met een conexxion bus naar mij toe, maar ik denk dat dat voor jullie het gemakkelijkste is
- Zondag 29 Juli
Marjoow
Saaams- Maandag 30 Juli
Marjoow
Saaams- Dinsdag 31 Juli
Marjoow
Saaams- Woensdag 01 Augustus
Marjoow
Saaams- Donderdag 02 Augustus
Marjoow
Saaams- Vrijdag 03 Augustus
Marjoow- Zaterdag 04 Augustus
Marjoow
Saaams- Zondag 05 Augustus
Marjoow
Saaams- Maandag 06 Augustus
Marjoow- Dinsdag 07 Augustus
Marjoow
Saaams
Saaams = o.v.b. van kunnen. Datum is nog ver weg. Nooit zekerheid mocht er iets tussen komen.