Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Killyenn schreef:Sorry, don't wanna be a buzzkill, maar het is niet echt de bedoeling dat er naast de fotografen nog mensen rondlopen, tenzij ze als groom meekomen voor een model. Dat is prima, maar dan is het ook wel de bedoeling bij het paard te blijven en daar mee bezig te zijnIk zou het liefst iedereen wel willen meenemen maar we zitten momenteel op 4 fotograferende mensen per paard en dat is al een hoop, bij normale fotomeetings is dat 2 hooguit 3 omdat je elkaar anders zeer snel in de weg gaat zitten. Zeker omdat we met een hoop wat minder ervaren mensen op stap zijn. Daarnaast zouden dan de fotografen die zich al wel hebben opgegeven en op de reservelijst zijn gekomen voorgaan, met het oog op de eerlijkheid
Dus als je bijv. als groom met Kaylak mee kan, super, maar dat gaat dan wel om een dagdeel ^^
De mentoren komen echt absoluut vandaag, gisteren ben ik er helemaal niet aan toe gekomen dus zeker vandaag, I promise
Bagheera_206 schreef:Killyenn schreef:Neenee, het ligt niet aan jou, het ligt aan RichardJij bent van het soort dat gewoon altijd de mannen maar de schuld geeft he?
MadelonSunny schreef:Helaas mag niet mee als mentor vanwege mijn nog niet zo sterke technische kennis. Ik wens jullie een fijne meeting! Hopelijk leren de fotografen er veel vanIk hou jullie topic in de gaten en kijk na mijn vakantie (ga 9 juli weg) naar de resultaten. Ben benieuwd!