Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-12 19:42
Wel zo slim dat ik mezelf ook mee reken.... slim slim slim. We zijn met 6 personen dus in totaal. Ik ga even checken hoe dat te regelen is op de camping.
Haha de belangrijkste persoon bijna vergeten is een leuk aantal, ook om mee te rijden, rijd er noot iemand alleen. moet wel eerlijk zeggen dat het basistempo van Sjelmar niet bijster hoog is sloomste van stal hihihi waarschijnlijk wprd dat nog wel beter als ie meer afvalt en meer conditie krijgt.
Silence
't begint nog echt op ponykamp te lijken ook! Whaha! Er waren ook nog twee die gewoon met alleen de rit mee willen toch? Ik heb er ook echt super veel zin in!
Haha ik vind een rustig tempo helemaal prima hoor Dott! Aagje is de laatste week echt terror Wordt tijd dat ze het land op gaat!! Haha, ze stuift er steeds vandoor buiten Maar daarna is ze zo kapot dat ze keurig gaat lopen.. Maar hoop dat dat probleem tegen oktober wel is verholpen, hahaha. We gaan er hard aan werken!
Silence
Ik heb niks meer doorgekregen van mensen die alleen een dagje willen komen.
Silence
Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-12 11:04
Ik kreeg net mail van de camping. 6 in 1 hut wordt wel krap, maar er is een kans dat de boerderij dat weekend vrij is. Kost iets meer, maar bijna niks duurder als dat we 2 hutten moeten huren, maar hebben dan wel bijv, eigen sanitair, woonkamer. Tv enz Hij weet dat met een week of twee, dus ik hou jullie op de hoogte.
oké is ook leuk toch! Hebben we ook wat meer ha ha. Ik vind 't prima!
Silence
Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-12 11:24
Ja ik wacht zijn antwoord even af en indien we kunnen kiezen mag iedereen uiteraard zijn voorkeur doorgeven. Voordeel van de boerderij is ook dat je er ' s nachts en bij slecht weer een stuk warmer bij zit
ben benieuwd naar zijn antwoord! Tsja 't kan in oktober al wel lekker guur zijn, dus dan is wat warmte niet verkeerd. We gaan trouwens gewoon voor mooi weer!
Silence
Ach zo'n boerderij is dan ook wel leuk denk ik en eigen sanitair is altijd wel fijn toch? ik zal heel braaf zijn tot aan oktober Beloofd
marjan1986
Geplaatst: 10-05-12 13:13
en dan tijdens 't weekend niet meer braaf zijn zeker! Whaha
aalstreep
Geplaatst: 10-05-12 17:16
hoi allemaal,
van de week heb ik mail contact gehad met Sandra en heb inmiddels bericht gehad dat ik mee kan. Heb er zelf erg veel zin in. voor meer info over mij en mijn fjordje kun je in mijn profiel kijken. ik houd dit toppic in de gaten, de boerderij klinkt wel erg leuk