Ik heb nog weer mail contact gehad. De tapas hapjes zijn per week verschillend dus de man van het klimcentrum kon niet concreet vertellen welke hapjes het waren. Tapas hapjes voor bij het drinken kost 4,50 p.p (Dit is natuurlijk excl. de drankjes die we dan nog nuttigen). Ik denk zelf dat het wel een goede optie is. Blijven we ook mooi binnen ieders budget met de drankjes erbij.
Ik ga ook vandaag, normaal morgen, maar dat gaat niet lukken, dan maar vandaag eens, kijken of het er op maandag anders is Ik ben strax trouwens benieuwd naar t klimmen!!!
Marije__
Geplaatst: 16-04-12 16:20
wollie2004 schreef:
Ja klinkt goed gezellig ook! Hebben jullie ook allemaal facebook?
Marije uit Nijmegen Schreurs is de achternaam.. haha
Oja, ik denk dat klimmen, tapas en drankjes leuk en lekker is! Mocht het lekker weer zijn kunnen we een paar dagen van te voren altijd nog overleggen om erna naar de berendonck te verplaatsen..
wollie2004
Geplaatst: 16-04-12 16:27
Marije__ schreef:
wollie2004 schreef:
Ja klinkt goed gezellig ook! Hebben jullie ook allemaal facebook?
Marije uit Nijmegen Schreurs is de achternaam.. haha
Oeh, tapa's.. das zoooooo lekker!!!!! Hm, ik ga jullie wel op facebook zoeken als ik achter een pc zit. Is met mobiel niet ideaal of mij dr zoeken. Denk dat ik wel te vinden ben via ' Froukje, zeist' heb een zwartwitte foto op facebook
Ik heb wel zin om eens te klimmen zeg!! Kijk er wel naar uit Lang geleden alweer..
Ik had met de Heart Dance Award op de basisschool een klimmuur gewonnen met de klas, van wel 2 meter !!!!! hoog Poehpoeh.. Je zet een stap van de grond en je was al boven..