Maakt mij weinig uit. Ik heb op dit moment verder nog niks op de planning. Hubs moet om 14:00u weg om te werken. Zou alleen graag voor die tijd willen voor een foto van ons 3en. Verder maakt het me niet zoveel uit. Zeg maar wat jou uit komt
1: 12.15 uur - 2: 12.45 uur - 3: 13.15 uur - 4: 13.45 uur - 5: 14.15 uur - 6: 14.45 uur - Tientjeh ( hopelijk ga ik dat redden, zo niet, dan laat ik je dat weten. Wisselen we even tel nr uit over pb )
Henla
Geplaatst: 23-04-12 17:11
Citaat:
1: 12.15 uur - 2: 12.45 uur - 3: 13.15 uur - 4: 13.45 uur - 5: 14.15 uur - 6: 14.45 uur - Tientjeh ( hopelijk ga ik dat redden, zo niet, dan laat ik je dat weten. Wisselen we even tel nr uit over pb )
Ik wil graag 1 van de eerste 3 tijden.
Sjapaz
Geplaatst: 23-04-12 18:55
Dagmar en ik willen graag na elkaar. En aangezien Dagmar van ver komt, denk ik dat ze 's middags wel fijn vind. Ik probeer haar even te bereiken!
Arme Wesseltje. Hopenlijk is hij snel weer beter! Wat mij betreft dan we het dan een andere keer als dat kan of dat Nameless het doet en als Mistic nog mensen nodig heeft zij later in het jaar nog een keertje deze kant op komt
Ik heb nog steeds 2 juni in mijn agenda staan, dus wil die gewoon achter de hand houden.
Ik zou het niet leuk vinden als mijn shoot wordt overgenomen door iemand anders. Het gaat om mijn portfolioshoot. Het staat natuurlijk iedereen vrij om hier zelf een beslissing over te nemen.
Dan wachten we toch jou af Mistic. Denk dat Nameless het goed bedoelde om jou het uit handen te nemen, maar dat het prima is dat jij hem zelf gaat doen.
We wachten rustig af, eerst Wessel maar beter laten worden.
Ik wil ook wel wachten. Misschien is Wessel wel beter zaterdag en anders kan wat mij betreft 2 juni ook. Weet niet of iedereen die nu kan 2 juni ook kan?