Je hoeft in het inschrijf formulier niets tussen [img] [/ img] te zetten, alle linkjes kunnen gewoon als link worden ingevuld dus: http://.......nl nog 10 min!
Cynn_x schreef:Maak me niet zo zenuwachtig !!!Ik klikte net op refresh, zie ik opeens in het rood er wat bijgeschreven. Schrok me al dood ja!Whahaha
Lalee_ schreef:Is de URL zegmaar de link of het adres dat je tussen [img] [ /img] moet zetten?De URL van een foto is het webadres waar een foto staat (eindigt vaak op .jpg of bijv. .png) maar je mag ook bijv een link naar een fotoablum plaatsen
Ik vind het ook wel vermakelijk. alhoewel ik om 19:59 ook ga stressen hoor en alles tegelijk wil doen en vloek als mn mac niet meewerkt!
Mijn laptop viel 10 minuten geleden nog uit omdat ik de stroomkabel vergeten was erin te doen +) hahaha
sanne_shelly schreef:Mijn laptop viel 10 minuten geleden nog uit omdat ik de stroomkabel vergeten was erin te doen +) hahahaHier is die 77% opgeladen dus als die uitvalt is er wat mis
sanne_shelly schreef:Mijn laptop viel 10 minuten geleden nog uit omdat ik de stroomkabel vergeten was erin te doen +) hahaha Goed dat je het zegt..
Lalee_ schreef:Oke!Ik heb alleen niet echt paardenfoto's om te laten zien Geen probleem hoor, als het maar een foto is die jezelf hebt gemaakt!
='D hahaha dit is net alsof ik concertkaartjes wil kopen van een band waarbij je weet dat t heel snel uitverkocht is