De reservefotografen mogen ook data invullen, een telefoonnummer hoeft nog niet

Jullie krijgen uiteraard nog een bevestigingsmailtje!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Samy schreef:Tancreda4 schreef:Hoe worden de modellen gekozen? Wordt daar over gestemd?
Denk dat de organisatie dat doet, dus dat het een beetje zoals een HPE meeting gaat.
Inderdaad. Sharon en ik kijken samen naar de aangemelde modellen en kijken ook op bokt rond voor geschikte modellen (zo hebben we ook just_kiki en Buckskey gevonden!) om er zo voor te zorgen dat we zo veel mogelijk variatie in de modellen hebben, en modellen hebben die je anders niet snel voor de lens zal krijgen!
sanne_shelly schreef:Samy schreef:Denk dat de organisatie dat doet, dus dat het een beetje zoals een HPE meeting gaat.
Inderdaad. Sharon en ik kijken samen naar de aangemelde modellen en kijken ook op bokt rond voor geschikte modellen (zo hebben we ook just_kiki en Buckskey gevonden!) om er zo voor te zorgen dat we zo veel mogelijk variatie in de modellen hebben, en modellen hebben die je anders niet snel voor de lens zal krijgen!
Sorry dat ik het misschien zo zeg, maar waarom moeten wij ons als model inschrijven, en wachten totdat de inschrijving sluit voordat bekend wordt wie er mee mogen terwijl jullie ondertussen zelf op bokt rondkijken naar modellen en die al bevestigen terwijl de inschrijving nog gewoon open staat? Ik vind dat persoonlijk een beetje een rare gang van zaken, net alsof wij (de modellen die zich via pb hebben ingeschreven) een tweede keuze zijn en maar in onze handjes mogen knijpen of we mee mogen?Ik had het dan leuker gevonden als jullie alle modellen op een rijtje hadden gezet en de fotograven hadden laten stemmen ofzo. Dan weet je zeker dat er modellen meegaan waarvan de fotograven ze graag voor de lens willen hebben. Sorry als dit raar over komt, maar ik voel me er niet helemaal prettig bij eigenlijk
Tancreda4 schreef:Zo vond ik het ook een beetje overkomenDat er nu al paarden gekozen zijn - die zich niet eens hadden ingeschreven - terwijl de inschrijving nog open staat. Dat vind ik wel jammer. Ik had dat zelf pas achteraf bij de definitieve lijst van modellen pas gezegd, nu komt het wel een beetje rottig over. Snap het ook wel, jullie willen natuurlijk vooral bijzondere paarden voor de lens hebben hoor, dat is natuurlijk het leukste, maar toch een beetje apart gevoel geeft het nu wel
_Jorien_ schreef:Nog 1 vraagje.. Degene die zich als model hebben opgegeven, wanneer krijgen die te horen wel of niet? Als je namelijk een pb ontvangt met een nieuwe aanmelding bekijk je die toch meteen en weet je of je het wel of niet wat vind of nog twijfelt? Misschien tegenover de modellen ook een beetje duidelijkheid waar ze aan toe zijn.