En hoe laat spreken we af? Wat doen we met eten? sorry heb nog wat vragen haha..
XFiemoX
Geplaatst: 13-07-12 07:40
Mocht het uber slecht weer worden die 29e juli, dan is Ballorig in R'dam een goede weet alleen niet of het voor de allerkleintjes al leuk is en/of het niet teveel prikkels voor ze zal worden dan?
Maar word er voor de 29e zulk slecht weer voorspeld dan joh?
En mochten we afspreken dan zou 11.00uur een mooie maar ook wel nette tijd zijn?
Tja, afgelopen maandag ook met regen in Blijdorp gelopen, is tegenwoordeig echt veel overdekt (Oceanium, Giraffen, Krokodillenverblijf, Apenverblijf etc etc) maar nou heb ik de mazzel dat ik toch niet alles hoef te zien in een keer vanwege mn abbo en leuk is dat gesleep met regenhoezen ed niet..
Ballorig ken ik niet, ga het eens even opzoeken. [***] is wel enorm snel over de flos bij veel prikkels, ga daar even over nadenken maar op zich is hij smiddags tegenwoordig toch wel een stuk langer wakker..
Beccy; wat voor auto hebben jullie en gaat je hubs ook mee? Ik moet wel mn reiswieg meenemen, heb geen adapters voor de MC en mn Stokke wagen neemt enorm veel plek in!! Nu kan het ook zijn dat ik vanuit Dordrecht kom, mn ouders vieren hun trouwdag, dus ik reserveer een plekje in je auto onder voorbehoud hihi..
Zit nog in de planning om mee te gaan. Ook hier abbo, dus mensen met korting. Ik kom ook hubloos, maar natuurlijk wel met Wessel.
XFiemoX
Geplaatst: 18-07-12 13:39
Voor mij is het eventjes afwachten geblazen met hoe ik me dan voel over 2 weken. Gezien ik al snel last krijg van mijn bekken van een stukje lopen/wandelen .
Iemand nog gekeken of het weer al wat veranderd is ipv regen?
Special voor Fiem: zon met een regenwolkje ervoor, 40% kans op neerslag, max 19 graden. Een voorspelling waar je dus niets aan hebt Oh, Bo was me net voor zag ik!