Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mirka1994 schreef:De fjorden zijn van 1 eigenaar en wij komen uit Dordrecht te paard naar oosterhout, en verblijven daar daan op de camping. Daarom is het gezelliger met zijn allen, beetje banketstaaf als er dan 1 van ons niet mee zou kunnen.. Toen wij ons opgaven was er nog niks bekent dat de modellen uitgekozen zouden worden. Maar haal ons maar uit de lijst, wij regelen zelf wel wat en hoeven julie niet te kiezen wie er afvalt.
borrie01 schreef:mirka1994 schreef:De fjorden zijn van 1 eigenaar en wij komen uit Dordrecht te paard naar oosterhout, en verblijven daar daan op de camping. Daarom is het gezelliger met zijn allen, beetje banketstaaf als er dan 1 van ons niet mee zou kunnen.. Toen wij ons opgaven was er nog niks bekent dat de modellen uitgekozen zouden worden. Maar haal ons maar uit de lijst, wij regelen zelf wel wat en hoeven julie niet te kiezen wie er afvalt.
Er begon me opeens iets te dagen dat er inderdaad iets was. maar jullie staan op de camping dan.
ik zou als ik jullie was niet te voorbadig zijn en meteen afmelden voor hetzelfde geldt worden jullie wel alledrie gekozen. zoveel modellen zijn er niet toch. als er dan al 3 afvallen hoeven we niet meer te kiezen ook.