ik ben weer gerustgesteld
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik ben weer gerustgesteld

Ik denk dat ik San-Salade ga maken, salade met stukjes sinasappel, creme freshe verdunt met sinasappel, gerookte kip, veldsla en penne
Ik denk er nog even over na 

Eventueel zou ik ook nog party en co mee kunnen nemen, zorgt ook voor genoeg hilariteit.
Zat ook aan wrapjes te denken, maar ken alleen ongezonde varianten denk k hihi
Ik zal nog eens gaan zoeken
Maar als we alle 8 of 9 wat mee nemen, hebben we toch ook best wel heel erg veel zeg maar, of ben k nu gek?
lekker juist... Ik doe merengue taart
Patriciavt schreef:Ik ben alleen echt een muts met namen onthouden, helemaal icm boktnamen
Dat spelletje lijkt me erg leuk Rochelle!! En ik zal even nadenken wat ik kan makenIk denk dat ik San-Salade ga maken, salade met stukjes sinasappel, creme freshe verdunt met sinasappel, gerookte kip, veldsla en penne
Ik denk er nog even over na
En Rochelle boodschappen doen en kosten delen vind ik ook prima

(dat heet zo, omdat Sandra - Sansje@bokt - dat ooit als eerste heeft gemaakt) en ik zal nog nadenken over wat meer.
moest dat?
maar mocht je iets willen maken aan hapjes en meenemen, pb me dan even dan hou ik het bij en dat we niet allemaal hetzelfde maken
Wordt écht heel erg leuk! Denk wel dat het handig is als er een lijstje komt van wie wat meeneemt.... ik neem mee: Dadels gevuld met lightroomkaas omwikkeld met rookvlees en een fles cristal clear

dus ik zal mn eigen thee wel meenemen, kunnen jullie die ook meteen proeven :p
dus het mag Lynn, maar hoeft niet haha