amersfoort is goeeeed de 31 tot 1 dan of alleen 31?
btw ik ga echt niet naar poelenburgh voor een strandrit, bosrit prima maar geen strandrit daar
Nienkex
Geplaatst: 21-02-12 17:49
Blijven slapen, dus 31/1. Anders heeft het nog niet zo veel zin, want ik zit 31 overdag deels in Groningen, dus t is sowieso pas eind van de middag/begin avond
Es_ther
Geplaatst: 21-02-12 17:50
Okee, dan kan het zijn dat ik gelijk vanaf mijn werk ga . Dat ik in Zwolle de trein pak of in Haderwijk .
Haha ja, en wekr etc. dus ergens savonds als ze rustig zijn vanavond komt de loodgieter weer en morgenochtend op 7 uur komen die mensen de keuken brengen dusja, vandaar
Lekker druk en chaotisch nu dan zeker marit? Dees, mn moeder vindt het prima als je dan mee gaat met de trein. Dan ben je wel een paar uurtjes eerder dan de rest hier, maar dat maakt niet uit
Ik vragen, zegt m'n moeder nee. Ik wil weglopen en zeg "we hebben het er nog wel even over" Moeder begint te lachen en zegt "vraag het maar aan je vader" Er is enige vorm van hoop aanwezig
Ik vragen, zegt m'n moeder nee. Ik wil weglopen en zeg "we hebben het er nog wel even over" Moeder begint te lachen en zegt "vraag het maar aan je vader" Er is enige vorm van hoop aanwezig
Je moeder mag ook altijd mijn moeder bellen als ze dat fijn vindt