Ik zal wel zorgen dat ik er iets voor 6en sta. Alleen nog even kijken hoe ik mezelf herkenbaar maak! Want donkerblond haar en zwarte of grijze jas is niet zo heel herkenbaar, hihi!
hahah dan is het wel te vinden xD Ik ben er ook wel iets voor 6-en xD (ben dr zo ) Heb tot 16;15 les, ben dan 16:30 thuis, dan kan k nog ff chillen en dan de deur uit
jaah! Heb al van verschillende topics gehad dat we wilde meeten, maar dan was het er nooit van gekomen Dus heb nog nooit echt gemeet met bokkers (behalve op ruiterkampen)
Ik heb precies het zelfde! Heb alleen Hilde gemeet. Ken je die toevallig? Zou nl kunnen dat ze bij je in de klas zit... Maar nog nooit n echte bokt meeting gehad...
1234
Geplaatst: 11-02-12 23:27
oohwjaah die zit in de paralel-klas hahah xD Die heb ik ook allang gemeet uiteraard
Nee daarom. M'n vriendengroep varieert van 18 tot bijna 30...
1234
Geplaatst: 11-02-12 23:30
haha vorig jaar had ik ook mensen in mn klas van 26 ofzow, 7 jaar ouder dan ik Daar ging ik ook gewoon mee om xD Ik heb nu ook mensen van 16 waar k mee omga op school 3 jaar jonger dan ik
indd en op het MBO krijg je jonge mensen xD Want op HBO hebben de meesten óf havo gedaan , of al (meerdere) MBO opleidingen achter de rug Bij MBO komt het grootste deel rechtstreeks van vmbo af.