Dat naaktkatten nog zoveel haar achterlaten he... Laptop heeft zich ondertussen 3x verslikt in het grote bestand, maar vaste PC kan het iets beter aan.
Filmpje is leuk, geeft echt wel een leuk beeld, blij dat we dat toch gedaan hebben . EN die ondertiteling maakt het af hoor Ibbel .
Maar ik ga de liedjes toch eens opzoeken en mijn arrangeertalenten eens loslaten (die ik overigens niet heb, dus verwacht er niet te veel van). Ik vind het af en toe toch wat jammer dat ik enkel met de zang mee ga, zowel voor de fluit als voor de zang. Dat moet vast anders kunnen. Maar ben extra benieuwd naar Let it be en Nights in white satin straks!
Ondertussen staan er ook 3 complete songs op: Condor Pasa, Let it Be en de whiskey. The Mull en The Zoo zijn even zoek op photobucket - die is een beetje van slag vandaag kennelijk.
Het valt mij nog niet tegen dat mijn vingertoppen er niet afgevallen zijn. We zijn al met al toch zo'n 3 uur bijna continu bezig geweest, en ik heb er wel eelt op, maar ben toch niet gewend een paar uur achter elkaar te spelen. Het was echt ontzettend gaaf om te doen
The Mull en The Zoo staan er ondertussen ook op, en nu moet ik de hele zooi nog een keer HD op dropbox gooien. Maar dat wordt woensdag op z'n vroegst.
Ik ben trouwens heel niet ontevreden over de Condor. Voor een ongeoefend stuk klinkt dat heel niet beroerd. Daar kunnen we nog wel eens een nettere versie van proberen te maken.
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 25-02-13 20:26
Daar 'verbaasde' ik me inderdaad ook al over, zo voor de eerste keer klinkt die echt niet gek! Leuk, om alles zo terug te horen! Thanks Ibbel!