Ja nouja ik heb tientallen jurkjes maar niet geschikt voor op het paard Dus als iemand een jurk in maat 34 heeft dan wil ik het nog wel aandoen. Maar dan moet het wel een beetje een aansprekende jurk zijn. Ik vind wit wel mooier bij de manen dan bv een felle kleur.
Calanddra
Geplaatst: 26-01-12 00:10
Ik heb ook gestemd en Samy gepbt
edit: zie dat t stemmen voor de modellen al gesloten is
__Jojo__
Geplaatst: 26-01-12 00:33
Jeej, ik ben reserve! Hoop echt dat ik aan de beurt kom!!
Collina is nu 4,5 jaar en ik start haar nu in het L2. Met haar mooie uitstraling en super gangen is het wel een bijzonder paard! (vind ik zelf natuurlijk altijd )
Ik ben niet uitgekozen, maar verbaast me ook niet zo Uiteindelijk zijn vooral de paarden waarvan iedereen betere foto´s (zon, glimmend paard, nette achtergrond) had ingezonden gekozen. Het is ook lastig van een foto een model kiezen. dus snap ik wel.
Komt nog wel een keer, veel plezier en succes allemaal deze meeting verder
Jurk? Ik heb geeeeeen ideee of dat kan met Tweety, maar zal best wel, Ik heb er ook al verkleed als een zak aardappels opgezeten (Ja, echt waar...) Als Tweety.... (Ja echt waar...) en wapperende dekens op zn kont schelen hem ook niet al te veel....
Ik draag alleen nooit Jurken normaal gesproken... Ben bang dat ik ook niet in die maatjes zal passen, hoewel ik dat niet zeker weet. Afgelopen 2 maanden erg veel afgevallen, dus wie weet als dat zo doorzet....
Fairytail
Geplaatst: 26-01-12 12:02
Overigens nog een klein aandachtspuntje. Enjoy the ride is op 23 juni er zijn wellicht modellen die daar an deelnemen of willen deelnemen of misschien fotografen met paard. Hij komt vlaklangs de Zuid Ginkel dus hier kunnen we wellicht rekening meehouden als dit toch de datum wordt. http://www.enjoytheride.nl/route/bennekom25
Zoals het er nu uit gaat zien, gaat het het eerste weekend van juni worden ... Dan is het alleen nog hopen op goed weer, maar we hebben nog iets meer dan een dag
Iedereen heeft zijn of haar 4 favoriete datums gekozen Daaruit gaan we verder kijken. Ik heb voor de liefhebber nog een cognac hoofdstel (full) en tegen die tijd ook wel een cognac halster (full), met hengstenkettingen uiteraard.