Stom, ik dacht dat de go volgende week vrij was, maar is de week erna... Ik moet dus een vrije dag pakten dan dus kunnen we al beslissen welke dag het wordt? Dan jan ik dat vanmiddag doorgeven.
als we zo'n cadeaubon doen voor 35 euro voor 4 personen, maar we zijn maar met 3 dan betalen we 11,50 per persoon. oke? als er nog iemand mee wil dan kan diegene ook mee op de bon en scheelt het nog meer per persoon
Ba dinsdag is idd erg rustig! En Apenheul vind ik toch niet echt heel erg leuk om een tweede keer te doen. Aapjes waren erg opdringerig en Tessa was toen bijdehand genoeg om niet te aaien maar Roan snapt dat niet en grijpt zo naar een staartje hahah en met dat bijten is dat dan eng. Amersfoort op een dinsdag is rustiger dan een vrijdag denk ik! Laat maar weten welke dag, ik kan bijna altijd doordeweeks dus pas me aan!
Hier was het apenheul, dierentuin amersfoort en sinds kort weer apenheul toch? En hoezo samen? Misschien willen er wel meer mee die een tijd terug hier ook aangeven naar Amersfoort mee te willen?
Jee, het was gewoon een vraag hoor? Leek me handiger voor zowel jullie als degene die naar de apenheul gaan... bedoelde er verder niks mee. Er lopen nu gewoon 2 dingen door elkaar en dacht dat dat handiger zou zijn, maar zal wel aan mij liggen.
S123321
Geplaatst: 24-04-12 22:12
je had dit al in pb gedaan en daar heb je reactie op. Maar BA en wie er interesse heeft, pb dan maar