[BESLOTEN] ShetlanderIndoorBokkersBBQ 2012

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Keet

Re: [BESLOTEN] ShetlanderIndoorBokkersBBQ 2012

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-12 13:11

Anders kijken voor de 22ste? Dan kan alleen Miljoes verder niet. Maar weet sowieso niet wie er gaan komen :+
en wat we gaan doen :+

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 09:39

Marive schreef:
Pff ik heel moeilijk n bericht typen op de iPad, hebben jullie er ondertussen l weer 3 bij :p

Maargoed dan moet er dus eerst een nieuwe locatie komen. Heb al even zitten zoeken maar ben natuurlijk niet bekend in die buurt, dus zou het ook niet weten dan..
Eline kon het eigenlijk niet bij jou thuis?

Nou het zou bij mij prima kunnen, plek zat enzo. Maar dan blijf je toch met het probleem zitten dat het bij slecht weer of als het de dagen ervoor heel slecht is geweest het gewoon niet door kan gaan. Het weiland kan hier redelijk wat hebben, maar nat is nat en dan kunnen/mogen we er niet op. Wat de bbq betreft, plek zat :j En eventueel zou dat ook wel bij mn oom in de schuur mogen (als ik het lief vraag natuurlijk :D ) bij iets minder lekker weer.
Maargoed wat dat betreft hebben we hier eenzelfde soort locatie als bij Cis of bij Marleen.

Maar misschien moeten we het er maar gewoon op gaan gokken en als er echt slecht weer voorspeld wordt een dag van tevoren het besluit nemen of we het al dan niet door laten gaan? En het dus op een buitenlocatie doen. En wat willen we nu precies?! Gaan we Bianca vragen, doen we Horse Agility of wordt het nog iets anders? Ik vind het allemaal prima, en ik wil het best hier doen, maar we moeten het wel even gaan beslissen nu!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-12 09:45

Maar Cis is natuurlijk voor sommige best ver uit de slinger. Voor mij maakt het weinig uit in ieder geval.

Maar wie willen er eigenlijk allemaal komen?
Want zie er nog maar een paar hier reageren?

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 09:48

Hello! Volgens mij kan ik allebei de data. Moet wel werken 's ochtends maar dat komt wel goed. Ik denk alleen dat ik Zor thuis laat. Moet ik mn vader weer meeslepen(die waarschijnlijk niet kan) en ergens n trailer vandaan toveren, maar ik wil met alle liefde dienen als fotograaf en groom :D gezellig is het toch en van kijken leer je ook.
Wat locatie betreft vind ik het prima om bij jou te doen Eline. Desnoods als het dramaweer is kunnen we ook nog alleen bbqen als dat in de schuur zou kunnen (day was n

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 09:50

Goed..telefoonflipping :+

Maar mn laatste zinnetje moest zijn dat dat natuurlijk de aanleiding was :Y)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-12 09:51

Dielle: er zijn voldoende ponys waarschijnlijk om wat mee te kunnen doen hoor :) kan er ook altijd eentje extra meenemen :D

Ik vind Eline ook een prima plek :j kunnen als het slecht weer is ook alleen komen BBQ'en :)

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 10:08

Zullen we m anders op 30 september laten staan, dan konden de meeste mensen, en voor Ciska is het misschien juist handiger? Hoef je niet twee weken achter elkaar naar Hoofddorp/Zwaanshoek te rijden.

Oke even een lijstje anders?

30 september wie komen er en met of zonder pony? En nog een voorkeur voor de activiteit?

-Eline met pony
-
-
-

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-12 10:13

Eliine schreef:
Zullen we m anders op 30 september laten staan, dan konden de meeste mensen, en voor Ciska is het misschien juist handiger? Hoef je niet twee weken achter elkaar naar Hoofddorp/Zwaanshoek te rijden.

Oke even een lijstje anders?

30 september wie komen er en met of zonder pony? En nog een voorkeur voor de activiteit?

-Eline met pony
-Sanne met pony (eventueel 1 leen pony)
-
-

Vind een rondje lange teugel wel leuk :) horse agility is ook leuk :) kunnen er ook een combinatie van maken :+

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 10:25

Heb hier in elk geval al wel wat dingen voor Horse Agility :j Zeiltje, pionnen, springblokken, fietsbanden, lintending, autoband, ehh paraplu's, hindernissen, nouja genoeg denk ik :))

Opzich kunnen we natuurlijk allemaal een half uur LT les doen van Bianca, en daarna zelf verder met de Agility. Parcourtje bouwen en de tijd opnemen en de winnaar krijgt een extra sparerib :D

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-12 10:28

Phoeii dan moet ik nog op zoek naar spareribs dus :+

Heb hier nog een vlag, zwempasghetties, hoepels, opblaasbeest, noppenfolie (en een zeil en pionnen)

Marive

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 12:04

Evelli schreef:

-Eline met pony
-Marleen met pony
-

Mij lijkt LT les en dan zelf gewoon wat agility doen ook een goed plan!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 14:32

De 30e ben ik al in Hoofddorp ( tijden komen pas de week er voor). Maar dan ben ik al in de buurt. Afhankelijk van mijn tijden kan ik dan wel of niet.

Als ik het red om dan nog langs te komen heb ik 2 pony's mee die ook geleend mogen worden.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-12 14:24

*\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*

Whoehoe!

*\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 22:32

*\%/*

Marive schreef:

-Eline met pony
-Marleen met pony
-Diëlle

Misschien dat Zorro toch nog wel mee kan aangezien ik er nu pas achter kom dat het op zondag is, ik zat met zaterdag in mn hoofd 8)7
Ga even kijken wat ik kan regelen :)

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 21:39

Miljoesjka, Marianne en Sharon hebben de doodle ook ingevuld en hebben nog niks laten weten. Maar Sharon en Marianne zijn op vakantie toch?, en Miljoes is wel vaker ergens onder een steen :Y)

Zal ik juffie definitief in gaan lichten? Voor het zelfde geld heeft ze alweer heel iets anders ingepland op die dag :+ En even kijken hoe ik het tactisch breng als het toch slecht weer blijkt te zijn :=

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-12 22:50

Dan wordt ze alleen gevoerd die dag :)

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 22:54

Haha ik weet niet of ze daar genoegen mee neemt :P

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 22:59

Voer en veeeeeel gezelligheid :Y)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-12 07:35

Idd, moet voldoende zijn toch :D

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 18:37

Ja Ik ben niet meer op vakantie hoor!! Ja het lijkt mij ook leuk maar ik weet dan niet of ik met de paardjes kom. Ik heb geen zin om weer moeite te doen voor een trailer namelijk!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-12 19:39

Is vast wel een pony om te lenen als je dat leuk vind :)
Eventueel mag je ook met keet, ik kan/mag nog niet zoveel lopen

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 19:49

Ja en bij mij staan er natuurlijk sowieso nog een paar die het ook helemaal niet erg vinden om een rondje mee te doen. Nog vrijwilligers voor Agility met U'neill :') Je doet m er echt een heel groot plezier mee :j :))

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 20:21

Daar wil ik me wel voor aanbieden :Y) Volgens mij is dat lachen, gieren, brullen (ben ik mn leven zeker?) :')

MiniLoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 21:26

Ik ben sinds vanaaf ook weer terug van vakantie hihi.

Ik meld mij helaas af voor deze meeting, ik heb de maand september twee meetings hier in de buurt staan en zit lichaamlijk ondanks mn vakantie echt weer in een dip. Ik wil daarbij mn weekenden ook gebruiken om te oefenen voor de indoor hihi, hoop daar met jullie de volgende meeting te kunnen houden ?

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 21:49

DieL_Zor schreef:
Daar wil ik me wel voor aanbieden :Y) Volgens mij is dat lachen, gieren, brullen (ben ik mn leven zeker?) :')

Nee :D

Afbeelding

Maar leuk issie wel :')