Ab, ja tunnekesweg is een zandpad (begin of eind, ligt eraan van welke kant je komt wel beetje steentje maar daarna allemaal zand) En idd mooi pad om lekker hard te crossen
Misschien zou ik kunnen zorgen voor t eten & drinken? Ik zou wel graag meewillen, maar het gaat niet lukken denkik om Lieke & Lady of Smurf mee te nemen..
Ik wil dan sowieso komen kijken & voor de gezelligheid. Maar ik zou ook wel ergens mee willen helpen, haha. Dus ik zou evt wel het eten & drinken willen regelen, als jullie dat willen?
Maakt mij allemaal niets uit. Heb 'n braaf paard en genoeg ruimte in de auto voor eten en drinken voor mij en Geke Ook honden boeien niets. Braaaaf paard
MissCharlie
Geplaatst: 09-01-12 17:48
Mossel schreef:
Zoveel hoef je ook niet te verslepen gewoon een broodje en een flesje drinken.. zo lang duurt het nou ook weer niet
Maar ik ben wel zeker 2 x anderhalf tot 2 uur onderweg + shoot dan zelf en dan heb ik wel meer nodig, plus halster en touw mee, en iets te snoepen voor kim, dan heb je al aardig wat Dus ik zou t wel praktisch vinden als er wat geregeld wordt. En zeker als iemand t aanbied, waarom dan niet?
Tsja wat je mee neemt moet je zelf weten, maar in mijn ogen hoeft er niet zoveel mee maar goed ik hier geen discussie over houden.. Als je wil dat iemand wat voor je mee neemt moet je dat regelen, als 1 iemand alles gaat regelen qua eten en drinken gaat in mijn ogen niet werken
MiniLoe
Geplaatst: 09-01-12 17:51
Whoww zo lange rit voor je er bent? Die staat slapend op de fotos whaha
Ik denk ook niet dat werkt voor iedereen door een iemand. Teveel mensen teveel wensen, met boter zonder boter, bruin brood wit brood, drinken met prik drinken zonder prik
Laatst bijgewerkt door MiniLoe op 09-01-12 17:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Rugtas heb ik ervaring mee; werkt niet goed omdat t allemaal rammelt. Bovendien is t zomers te warm op je rug. Zadeltas heb ik maar past bovenstaande net niet in.
Zou iig wel fijn vinden als iemand een emmer en een paar flessen water meeneemt zodat paardjes wat kunnen drinken
Abby ga jij ook rijdend of met trailer?
Rampshellie
Geplaatst: 09-01-12 19:28
Rozendaalse veld zijn met oudjaarsdag nog honden aan gevallen door everzwijnen.. Wel link dus!
De hond van onze buren was kwijt daar met oudjaarsdag. Toen ik op de parkeerplaats stond te kijken werd een andere hond aangevallen door twee everzwijnen..
@charlotte, ik ga rijdend. als je wilt kunnen we wel samen rijden! Vanaf het hek (flink doorrijdend) ben je er binnen 15a20 min. en gewoon stuk draven en klein galopje doe je er halfuurtje over maar stappend wel een uur idd. (en dan nog jou reistijd tot aan hek) maar valt best mee hoor!
Maar is de Locatie nou al bekend? rozendaalse zand of tunnekeseweg?
En die zwijnen komen echt niet op je af hoor Heb er uberbhaupt nog nooit een gezien in de buurt, maar er lopen daar elke dag zoveel mensen!! die beesten zijn veeeelste bang die zitten ergens verscholen!