Ik had nu tijd zat(ja nu heb ik morgen een groeiecho haha) maar helaas had er echt zin in!!! heb nog nooit een meeting met jullie gahad. Van zp wel en dat zijn nu gewoon vriendinnen geworden
Jammer hoor Ninja maar we doen t gewoon gauw nog eens over!! Ik ben er sowieso altijd voor in!
Sas, komt goed!! Hihi.
Tot morgen 10.00 uur meiden!! Nogmaals, het is wellicht wat moeilijk te vinden, als je de parkeerplaats op rijd moet je echt linksachter in de hoek zijn, daar is een extra (nieuwere) parkeerplaats aangelegd als je daar parkeert zit je goed. De deur is dan helemaal in de hoek.
de koekjes staan in de auto en heb de luiertas ook alvast zoveel mogelijk ingepakt morgenochtend om half 8 de wekker en dan uiterlijk half 9 hier weg rijden
Ik kom zodra ze uit bed zijn en gegeten hebben. Zal tegen 1130 zijn.
Neem een lodger mee waarop ze kunnen liggen en verder de gewone dingetjes. Kom niet te lang want ze moeten rond 1330 weer eten en naar bedje. Maar het is zo dichtbij dat het jammer is om niet te komen
Nathalie
Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-11 00:33
Ik help je wel als dat nodig is von!!
Lief dat jullie komen ondanks de verre reis meiden! Tot morgen!!
hannah slaapt altijd door en uitgerekend vannacht dus niet het was 2 uur toen ze in paniek wakker werd en tegen half 4 eer dat iedereen weer sliep, dus let niet op mij vandaag, meiden, voel me niet zo fit
hannah ligt nou nog steeds te slapen natuurlijk, dus ben alles al klaar aan het zetten en desnoods eet ze haar boterhammetje maar in de auto ga nu eerst even een bakkie koffie doen, kijken of ik daar wakker van word anders is het auto rijden ook niet echt verantwoord
von, ik wil je ook gerust helpen hoor ben zo benieuwd naar ze
Balen van je nacht zeg! Zul je altijd zien,heb je iets en dan gebeurd dat. Hier ook de wallen op mijn knieën,was te zenuwachtig om in slaap te vallen Heb ook de klok van 2 nog gezien hahaha!