Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
PaysBas schreef:Lynn_x schreef:Ik wil misschien ook wel mee, maar dat ligt een beetje aan de locatie. Ik kom uit gelderland..
Blitz is volgens mij er eentje uit Janne haar stallen.
Meyendel is dus op 11/12.
Mochten jullie bang zijn voor koude voeten, troost je ik neem een stel warme voetjes mee
Verzoek:
Plannen de noordelingen de strandrit op een andere datum.
Wil daar ook wel aanhaken.
Heb min of meer bij een zeer leuk B&B& een reservering onder voor behoud gemaakt.
Betteke schreef:Nog makkelijker is om te parkeren bij De Kuil, daar mag je gewoon je trailer neerzetten. Paard zadelen en binnen 2 minuten ben je op het strand van de Wassenaarse Slag, van daaruit kan je ook een rit door de duinen naar de Boerderij maken.
Kosten voor het parkeren zijn geloof ik E 2,40.
GJ9 schreef:Aah cool, op welke dagen gaan jullie dat doen?
Hebben jullie ook allemaal kerstvakantie toevallig? Ik ben wel in voor leuke uitjes met paardIn het kader van saamhorigheid
GJ9 schreef:Ik word helemaal enthousiast bij het volgende idee dat ik in gedachten voor me zie: in de kerstvakantie 2 of 3 dagen met elkaar ergens heen, met overnachting dus. Overdag erop uit met de paarden, daarna met warme chocomelk bij een haardvuur opwarmen. Hmmmm!! Als er meer enthousiastelingen zijn, wil ik best wat organiseren!
linky schreef:Appalin, ik vind het wel heel erg veel rijden zonder zelf ook wat te doen.................. als je een niew topic openen wilt voor de noorder rit? Zet maar een datum...................![]()
Er kunnen dus twee met paard de dag van te voren bij ons komen, ze moeten dan wel op 1 kamer slapen. De paarden hebben wel aparte boxen.
Citaat:Naar Meijendel was ook een prima strandoprit. Er zijn daar wel hekjes, maar die zijn ruitervriendelijk en anders kan je eraf en zijn er speciale bankjes voor het opstappen Rondje dat wij hebben gedaan is ongeveer 15 km volgens mij. Duinen zijn wel zwaar, maar stappen is ook leuk toch? Ik denk dat je dat zware houdt. Ik draaf liever niet in zulk zwaar zand want mijne is dat niet gewend. Maar Wiet zoekt vaak haar weggetjes NAAST Het zware pad als het mogelijk is
PaysBas schreef:Goed wie blijven er over voor 11/12?Citaat:Naar Meijendel was ook een prima strandoprit. Er zijn daar wel hekjes, maar die zijn ruitervriendelijk en anders kan je eraf en zijn er speciale bankjes voor het opstappen Rondje dat wij hebben gedaan is ongeveer 15 km volgens mij. Duinen zijn wel zwaar, maar stappen is ook leuk toch? Ik denk dat je dat zware houdt. Ik draaf liever niet in zulk zwaar zand want mijne is dat niet gewend. Maar Wiet zoekt vaak haar weggetjes NAAST Het zware pad als het mogelijk is
Hier stem ik voor ben niet zo'n fan van prikkeldraad en vlaggen voor mn eerste strandrit met knolliemans.
10.00 uur vertrekken vanaf Meijendel vind ik prima.
Hebben we de rest van de dag ook nog.