Ik ga maar eens een voorsteltopic maken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Sanne schreef:Evelien dan kan jij denk ik ook met bianca, sandra en mij mee rijden? Wonen allemaal in dezelfde buurt, is net zo gemakkelijk he
Alleen is Bianca der hond model.... Hoe kunnen we dat dan het beste doen?
Edit; oja jou hond ook haha
Ivonka schreef:_Sanne schreef:Evelien dan kan jij denk ik ook met bianca, sandra en mij mee rijden? Wonen allemaal in dezelfde buurt, is net zo gemakkelijk he
Weet niet eens wie wie is
Heb alleen boktnamen.
horsieslii schreef:Ik heb en Britt vervoer voor de heen óf terug weg, ligt er net aan in welke groep andamoon zit. Als ze bijv in de middag groep zit, zoeken wij nog vervoer voor de heenweg naar de duinen vanuit een station.. En als ze in ochtend zit, dan zoeken wij vervoer naar een station
swoeky schreef:_Sanne schreef:Evelien dan kan jij denk ik ook met bianca, sandra en mij mee rijden? Wonen allemaal in dezelfde buurt, is net zo gemakkelijk he
Edit; oja jou hond ook haha
sanne mijn hond is ook modelhahaha doe toch maar mee
maar er kan dan een fotograaf met mij meerijden, splitsen we ons groepje op ofzo?
RM_ schreef:Hallo,
Femke tipte me over dit topic, wij hebben een hele knappe witte herder. Is er nog een plekje ofniet? Kan even foto posten. Weet alleen niet zeker of ik kan want mijn vader moet dan rijden en hij kan ook best wel hyper zijn maar ook heelg goed stilzitten