ohw ja dan moeten wet het natuurlijk niet doen, het is wel heel groot op de veluwe.. het was een idee hahah;p maar ik kan zoiezo vragen of me ouders foto's kunnen maken met mijn camera?:)
Ja wel leuk als er een 'fotograaf' is eventueel kan mijn vriendin ook. Maar wie is het er mee eens om bij: Juffrouw tok (Verlengde Arnhemseweg, Ede) af te spreken?
VERAx
Geplaatst: 03-10-11 17:41
edit: wacht even
Juffrouw Tok is wat te ver weg voor mij denk ik.. Ben nog nooit met de trailer weggeweest dus denk dat dat te lang rijden is
xLianneZorro
Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-11 17:42
Postbank Dat word me iets te ver... aangezien ik een trailer+chauffeur moet 'huren'
xLianneZorro
Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-11 17:44
Of 't ginkelse zandpad kan ik ook nog (daar in de buurt) anders word het me te ver
hey hey.. ik wil ook nog steeds erg graag mee! Waar in gelderland maakt mij niet zo uit. Volgensmij maakt het verder qua tijd ook niet vreselijk veel uit, en ach, een half uur meer of minder doet het hem ook niet. Mijn paard is super in de trailer, tenzij we stilstaan. Zolang we rijden is hij rustig, bij stil staan van de trailer gaat hij maaien en bonken. Maar ach.. verder is hij super Maar lijkt me erg leuk! Heb er echt zin in. Laat me wel even weten wanneer! (het liefste op een zondag overigens ) en maakt me niet uit of we een rustig ritje doen, of lekker crossen, mijn paardje vind het allemaal leuk
hiphorse
Geplaatst: 03-10-11 18:11
lijkt me leuk heb zelf geen pony maar wel verzorgpony die (nu nog) wit is (hij krijgt opeens weer stippen ) hij is super verkeersmak maar kan alleen maar in de buurt rijden (geen trailer en op sommige dagen is hij nodig voor lessen ) lees wel even mee
Laatst bijgewerkt door hiphorse op 03-10-11 18:40, in het totaal 1 keer bewerkt
tja voor mij te ver weg,, mocht iemand zich uit de buurt van amsterdam melden die ook mee wil dan zou ik graag een plekje er naast in de trailer reserveren anders houdt het voor mij helaas op. ben afhankelijk van vriendlief en die gaat niet voor mij daarheen rijden,, daar wachten en weer terug.. helaas
Hoi! Het lijkt mij ook hartstikke leuk ik ben leonie, 19 jaar en studeer en woon in de buurt van Groningen. Ik heb een schimmelruin van 6 jaar, start hem nu M1 en hij meet maar liefst 1.80
B_r_e_n
Geplaatst: 03-10-11 19:03
iLOVEVIDO schreef:
Of 't ginkelse zandpad kan ik ook nog (daar in de buurt) anders word het me te ver
Waar is dat?
xLianneZorro
Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-11 20:22
VERAx schreef:
iLOVEVIDO schreef:
Postbank Dat word me iets te ver... aangezien ik een trailer+chauffeur moet 'huren'
Is er niemand in de buurt waarmee je mee kan rijden?
Tot nu toe nog niet...
Iemand hier die mijn en me paard in amersfoort wilt oppikken?
xLianneZorro
Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-11 20:23
Leonieee_ schreef:
Hoi! Het lijkt mij ook hartstikke leuk ik ben leonie, 19 jaar en studeer en woon in de buurt van Groningen. Ik heb een schimmelruin van 6 jaar, start hem nu M1 en hij meet maar liefst 1.80
Je weet dat het in gelderland is (de rit?)
liekevb
Geplaatst: 03-10-11 22:47
VERAx schreef:
edit: wacht even
Juffrouw Tok is wat te ver weg voor mij denk ik.. Ben nog nooit met de trailer weggeweest dus denk dat dat te lang rijden is
Vera ik lees hier dat je nog nooit weg bent geweest met de trailer, dan is mijn paard "denk ik" niet geschikt om samen mee op de trailer te gaan / " het voor de eerste keer te proberen " . Mijn paard is namelijk zelf al een stress kip en als er dan nog een paardje bij staat wat ook zo of waarvan iemand nog niet precies weet hoe die is op de trailer dan vertrouw ik dat niet zo... Tevens mag ik de trailer van de vriend van me moeder lenen (als ik op de gekozen datum kan) en wil niet zo graag het risico lopen dat dit fout gaat....
jameyskatje
Geplaatst: 05-10-11 22:59
hoihoi
kwam dit topic tegen en mij lijkt het een heel leuk idee. allemaal trotse schimmel eigenaren !!
Mijn E pony staat in Arnhem. Ze is super braaf in de omgang, op de trailer en buiten. (ik heb alleen zelf geen trailer, maar stel dat ik nog mee kan dan is er vast iets te regelen denk ik )
ik ga het topic even bij lezen en volgen
-------
Edit: even bijgelezen. dus het staat vast dat het gelderland gaat worden maar waar precies is nog niet bekend? en de datum is ook nog niet bekend?
crossen ben ik zeker wel voor in, alleen ik ben altijd een beetje huiverig op zo'n zandvlakte (is zo onwijs zwaar voor de pezen) maar op een goed en mooi stuk ruiterpad ben ik daar ook wel voor in!
Juffrouw tok is ideaal, qua parkeerplaats, maar je kunt er ook heerlijk rijden en voor de mensen die wel brengen maar niet meerijden: lopen op de heide of lekker wat eten/drinken bij tok haha
Oke dan is het bij deze beslist. Wie gaat er allemaal mee naar Juffrouw tok?
jameyskatje
Geplaatst: 07-10-11 22:55
ik wil wel mee! maar het kan alleen als er toevallig iemand langs onze stal komt (arnhem zuid) en nog een plaatjes over heeft in de 2 paards trailer en waarbij ik dan toevallig mag meerijden