Ik geloof dat we geluk gaan krijgen met het weer, duimen dat dat zo blijft haha. Ik heb er zin in! Gaan de modellen trouwens alleen rijden, of ook losgooien tussen prikpaaltjes o.i.d?
Losgooien doe ik niet, Marc is niet van mij dus neem geen risico en Anne heeft als hengst zijnde thuis al bewezen een flinke klap stroom nodig te hebben op de omheining hihi
Ik moet het ook helaas afzeggen, niet alleen door het vervoer want dat zie ik nu pas, maar ik moet zaterdag avond plots werken tot 11 u, en gezien ik in zeeland woon en daar zondags ampel ov rijd is het voor mij niet meer mogelijk om optijd daar te zijn Sorry !
Maar voor mij toch een plus want kreeg vanochtend een mailtje van Sandra, stond op de reserve lijst maar nu was er nog ruimte of ik nog steeds wilde komen! Ja natuurlijk!
Mooie modellen! en hopelijk net zon mooi weer als vandaag!
Jammer van de afmeldingen, volgende keer beter! En inderaad Karen, laten we duimen dat het net zo'n zonnetje wordt als nu (hoewel het op sommige plekken in Nederland al schijnt te regenen ), dan wordt het zeker weten een gezellige en geslaagde dag