Aangezien ik net een uitnodiging kreeg om te borrelen bij de buren op 1 oktober, en Rije sowieso ook niet kan, is het nog een optie om te verzetten naar 2 oktober? Of heeft iedereen de zondag ondertussen al volgepland?
(Buren kan ik ook ná de muziekmakerij heen, dat maakt niet uit, maar spreiden over 2 dagen is ook wel leuk)
Ik zou het niet weten amanda...... Ik heb weinig voor- en afkeuren mbt muziek. Het meeste wat ik hier heb liggen is voor fluit, 2 fluiten, fluit+piano of 2fluiten+piano. Heb geen idee wat we daar mee zouden moeten, maar wil best wat meenemen of inscannen.
Ik heb er eens over zitten denken en de enige die qua stemming afwijkt ben ik zelf geloof ik En volgens mij zijn er zat zangstemmen met nootjes en gitaarakkoorden te vinden. Dus misschien is het handig dat we daar iets mee doen?
Wil ook wat schrijven, is ook niet moeilijk hoor. Maar in de bezetting die we nu heben (2x gitaar, harp, fluit, saxofoon en zang) moet ik wel kijken of het geschikt is. Vraag me af of het sowieso handig is om er zoiets overheersends als een saxofoon bij te stoppen Misschien neem ik alleen de gitaar wel mee doen pruts ik af en toe wat met een akkoord en wat zingen.
Ik moet zeggen dat ik de sax bij Ibbel niet vond overheersen.
Ik moet trouwens afzeggen... ik heb dat weekend de kinderen en mijn moeder komt terug uit China dus die moet ik ophalen van Schiphol. Ik vind het wel heel jammer