Heb net op Joey gereden ging echt super vanaf het begin af aan al!En mijn moeder ging foto's maken. Ik ga denk ik nog wel topic vanmiddag maken op bokt. Maar nu ga ik eten.
was opruimen ;den heb nu ook weerff geholpenmet badkamer en woonkamerenso ;dwe moesten ff een bedjevoor me moeder neerzetten,want die mag waarschijnlijk vrijdag naar huis!maar dan kan ze de trap nog niet op ;d
WenMLove schreef:[EA-TK-PP] prachtige bonte 4 jarige ruin zeer aansprekend paard Ik hou niet van bonte paarden Maar deze wel
Janine001 schreef:Ik plaats hier wel een link als het topic af isJanine, ga jij vanmiddag naar de Braderie in Appelscha?
lisaislisa schreef:Janine001 schreef:Ik plaats hier wel een link als het topic af isJanine, ga jij vanmiddag naar de Braderie in Appelscha? Nope...
De friese kampioenschappen zijn B springen, B dressuur en L1 dressuur afgelast Erg stom! Vooral voor Hilda en Margo vind ik het sneu
lisaislisa schreef:De friese kampioenschappen zijn B springen, B dressuur en L1 dressuur afgelast Erg stom! Vooral voor Hilda en Margo vind ik het sneu Waarvoor zijn die afgelast....Dat is idd er stom.