Dais, hopelijk kan je mee
Wat mee te nemen... het is altijd een volksverhuizing!!
Rijspullen (zadel, hoofdstel, paar dekjes), eigen rijspullen (cap, chaps, zweep, laarzen), eventueel zadeltas (maar die gebruik ik zelf amper). Uitrijvliegendeken, vliegen spul (ook voor jezelf eventueel). Beenbescherming als je dat gebruikt.
Poetsspullen, was spullen, wond spul, dekens indien nodig (vliegen, regen, zweet?). Ik neem waarschijnlijk ook mijn longeerspul mee.
Eventueel eigen voer (er is ook bix aanwezig). Halsters, touwen.... uhhh even denken. Eigenlijk alles
Voor jezelf; handdoeken, badlaken om in het gras te liggen als het mooi weer is, muziekje, dvd's (volgnes mij was er een speler), boek, zijn tijdschriften, eigen hapjes, drank misschien?? weet niet hoe we dat doen. Slippers om te douchen, bed spul (onderlaken, laken, kussensloop), zaklampje, zonnebril, bikini (weet jij veel wat voor weer het is), kleding, douche spullen....
Een hoop
En Kelly, ik ben tijdje terug ook een weekend met paard naar Wolfheze geweest, prima te doen
Hmm al weet ik natuurlijk niet hoelang jullie reistijd is, onze maar een uurtje.... 

Moet je wel even een staartriempje/touwtje zelf regelen, volgens mij zit die er niet meer bij, is maat L of Xl?
)
Leuk Dais dat je mee kan. Jammer dat ik geen geschikte auto heb maar zou je zo opgepikt hebben als ik ook 2 paard had