Ja dat lees ik ook net!! wist ik niet, alsnog gefeliciteerd Davina!!
Lucy_1
Geplaatst: 31-07-11 22:53
Wist het ook niet... Anders hadden we zeker voor je gezongen Davina! Hoewel, of je blij moet zijn als ik ga zingen is een ander verhaal
Whis_Serada
Geplaatst: 31-07-11 22:54
Ja en ik las op de wc dat Wim zelf de 22ste jarig was geweest hihi, dus alle twee nogmaals gefeliciteerd, hier ook net thuis. Heb het super naar me zin gehad en heel erg bedankt voor jullie gastvrijheid Wim en Hetty
Zo wij komen ook net weer thuis aan na een geslaagd dagje! Erg gezellig en lekker gegeten! Dank jullie allemaal voor de gezelligheid en thanks to Wim & Hetty!
JPTinkers
Geplaatst: 01-08-11 07:49
grid schreef:
Leuk overzichtje van de dag
maar pff wel ook heel confronterende foto moet ik echt nodig iets aan doen maar is zo moeilijk
ow ingrid dan ben je echt niet de enige hoor , heb daar ook last van
haha heeeeerlijke foto's en sja..ik was jarig.. thanx voor de felicitaties allemaal . Ikke gisterochtend vroeg nog cakes gebakken om te 'trakteren'... was ik ze vergeten mee te nemen Naja gisteravond op de bank nog maar even een flink stuk afgehakt
lizzy_lisa
Geplaatst: 01-08-11 10:12
Davina, alsnog van harte gefeliciteerd inderdaad jammer dat we het niet eerder door gehad hebben dan hadden we zeker even gezongen voor je
Het was een gaslaagd gezellig dagje de laatste gingen om 0.00 uur naar huis toe en toen ben heerlijk gaan
Leuke foto`s weer voorbij zien komen van het gezellig dagje, maar uh Petra moest dat nou ikke zo .......... op bokt