Ketenbaan (speelweide aan de weg van de Setersehoeve naar uhm.. dorst) 4903 Oosterhout
evt. ook te treffen bij de zandbult aan het water. rond 12:45?
zie google maps ff zelf route beschrijving zoeken
- Bianca - Femke - bicci+roontje - Rozemarijn (misschien,heb geen paad) --> INMIDDELS AL EEN PAARD? - Maaike/Smieke - Denise (staprit is wegens jonge poowniepaard) - Marlou - Junia - coiboi - simsalakimm - fading - Happyhorse + kees(groom, kom met de kar) - crazymel - NoaSky (mits ik een trailer gescharterd krijg)
Weet iedereen inmiddels waar de ketenbaan is? (vanuit 5eiken de weg van seterse hoeve in. stukje doorrijden en dan vind je de speelweide. er staat een houten speeltoestel in. Let wel op: blijf aan de buitenkant op parkeerplaats. het is een speelweide waar veel kinderen spelen. Paardenstront is dus niet welkom haha)
biancaaatje
Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-11 12:13
hoelaat komen we waar bij elkaar als we van verschillend kanten komen? Want zouden anders om 12.00 op ketenbaan afspreken. spreken we nu af op andere plek in surae? met ander tijdstip en voor degene die op de ketenbaan willen parkeren om 12.00?
Prima hoor, blijf alleen voorlopig nog alleen stappen, als je wil galopperen enzo, moet ik poownie van manlief meenemen... Maar liever eigenste natuurlijk
Ketenbaan (speelweide aan de weg van de Setersehoeve naar uhm.. dorst) 4903 Oosterhout
- Bianca - Femke - bicci+roontje - Maaike/Smieke - Denise (staprit is wegens jonge poowniepaard) - Marlou - Junia - Happyhorse + kees(groom, kom met de kar) - crazymel - NoaSky (mits ik een trailer gescharterd krijg)
Weet iedereen inmiddels waar de ketenbaan is? (vanuit 5eiken de weg van seterse hoeve in. stukje doorrijden en dan vind je de speelweide. er staat een houten speeltoestel in. Let wel op: blijf aan de buitenkant op parkeerplaats. het is een speelweide waar veel kinderen spelen. Paardenstront is dus niet welkom haha)
biancaaatje
Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-11 15:14
zo 17 juli, Tijdstip 12.00
Locatie Surae
- Bianca - Femke - bicci+roontje - Maaike/Smieke - Denise (staprit is wegens jonge poowniepaard) - Marlou - Junia - Happyhorse + kees(groom, kom met de kar) - NoaSky (mits ik een trailer gescharterd krijg)
Weet iedereen inmiddels waar de ketenbaan is? (vanuit 5eiken de weg van seterse hoeve in. stukje doorrijden en dan vind je de speelweide. er staat een houten speeltoestel in. Let wel op: blijf aan de buitenkant op parkeerplaats. het is een speelweide waar veel kinderen spelen. Paardenstront is dus niet welkom haha
biancaaatje
Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-11 15:14
melissa heeft zich ook afgemeld
sMieke
Geplaatst: 15-07-11 15:43
biancailona schreef:
melissa heeft zich ook afgemeld
uhm.. welke boktnaam ? ik ben niet zo goed in dubbele namen (echt en bokt)
Ik moet morgen even kijken of ik mag komen van mn ouders... ivm vakantie en ik denk dat i9k het niet vol.houd omdat ik afgelopen week amper heb geslapen.. Hoop het wel!!!
vandaag had briez een beetje dik been achter.... verder niet gevoelig, kreupel of wat dan ook... wss gister met longeren in t begin wassie compleet gestoord en deed enorm idioot... denk gewoon verstapt en dus btje vocht...
maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
indien dit morgen niet giga verbeterd is (spoel nu 3x pd en coolgel erop)
dan ga ik niet mee....hoe spijtig ook...
eerst zn been goed..
morgen aaf laat ik dt def weten.... en meld het nu vast om geen last minute-afzegging te doen mocht t niet goed zijn enzo....
grmbl...
sMieke
Geplaatst: 15-07-11 17:41
hmm... zo blijft er weinig over.. misschien zouden we beter een andere datum af kunnen spreken? van wie weten we nu eigenlijk definitief dat ze meegaan?
happyhorse
Geplaatst: 15-07-11 17:43
Blijven toch genoeg over? Heb namelijk paard gereserveerd, en om nu weer af te zeggen kan niet maken
ChefsSpecial
Geplaatst: 15-07-11 17:43
Ik ben afhankelijk van Bicc... Tenminste... Met mijn poowniepaard.... Als Bicc niet kan, kan ik manliefs poowniepaard wel meenemen. Bianca, jij komt wel gewoon? Ilona goed begeleidpaard voor staprit of wil je ook galop doen?