Wacht maar Suus totdat je er geweest bent, dan zal je zien dat het eigenlijk heel erg goedkoop is! En ze willen idd graag dat er in 1x word betaald. Nou ben ik er wel vaker met een groep geweest en hebben we toen ook ieder voor zich betaald, dus het is wel mogelijk.
PieterBel
Geplaatst: 16-06-11 16:21
Sandra dat kan alleen als je allemaal tegelijk aankomt. anders doen ze het niet.
Nathazzz
Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-11 16:25
Dat vind ik prima hoor Mandy, als iedereen het daar mee eens is.
ik zal zorgen dat ik het geld gepast bij me heb, dan komt het goed.
rosalie, ging jij nog mee? dan haal ik je gewoon op meid!
PieterBel
Geplaatst: 16-06-11 16:53
Ik wil het wel overmaken hoor natazzz als dat makkelijker is. Laat maar weten, anders betaal ik daar. Maar ik denk dat je gewoon voor iedereen in 1x moet betalen bij de ingang, of ieder voor zich, en als er dan iemand te laat is moet een ander het voorschieten. Ik zie dat niet zitten gezien het bedrag en aantal mensen.
xingridx
Geplaatst: 16-06-11 16:55
benangelique schreef:
ik zal zorgen dat ik het geld gepast bij me heb, dan komt het goed.
rosalie, ging jij nog mee? dan haal ik je gewoon op meid!
Angelique, als ik met de trein een stuk die kant op kom, is er dan de mogelijkheid dat ik het laatste stuk met jou mee kan rijden?
Ik weet nog niet of de auto tzt dan wel weer gewoon start en of ik dus wel vervoer heb..
Overmaken mag, maar als iedereen zorgt dat hij het gepast bij zich heeft dan moet dat ook te regelen zijn. Lijkt me wel handig dat we of overmaken of iedereen gepast geld bij zich heeft, anders moet ik 1 gedeelte contact betalen en een ander gedeelte pinnen.
Chubby
Geplaatst: 16-06-11 18:56
Roep maar wat jij fijner vindt nathazz!
pantuf
Geplaatst: 16-06-11 20:42
Wanneer moet je het zeker weten Nathazzz? Want ik ga heel graag mee maar 32,- voor alleen daar te zitten vind ik echt te zot. Dus ik ga dan of niet mee of ik eet mee maar daar moet ik even heel goed over nadenken.....
Ik wil de woensdag ervoor bellen om het definitieve aantal door te geven, maar we moeten ook niet met te weinig over blijven anders willen ze misschien die tafel niet meer voor ons reserveren. Dus je gaat gezellig mee eten, sla hebben ze altijd en vis is ook mager en gezond.
Nou ik lust alleen visstick, dus dat is ook niet veel, haha.
Nathalie
Geplaatst: 16-06-11 21:03
Er is toch welk wat gezonds te krijgen?
Ik vind het wel jammer dat wij een uur later komen, hmmm...
Chubby
Geplaatst: 16-06-11 21:04
Met jouw dieet mag je volgens mij alle vlees en vis Chloe! Bouillon mag ook. En alle rauwkost en groenten! Dus dan een beetje zuinig aan met sausjes, frietjes en brood en je kunt gewoon lekker meedoen!
Ze hebben zo ontzettend veel soorten eten daar. Carpaccio, kip, een hele uitgebreide saladebar waarbij je je eigen salade maakt. Je kan een biefstukje laten bakken. Sperziebonen, broccoli, asperges etc... Het word daar allemaal vers ter plekke bereid dus je kan ook vragen of er geen saus overheen kan, of dat het zonder olie word gebakken bijv. Zijn ze heel vriendelijk in.