Marloez schreef:Leeuk lijkt me supertof!Brittol schreef:Ken je probleem.
Ik ben (of laat ik zeggen, mijn darmen) heel moeilijk met eten.
Kan geen brood/aardappels/pasta in combinatie met vlees en groente eten.
Vlees en groente kan ik wel met elkaar combineren, maar zoveel vlees eet ik niet (wel een beetje, maar ben er gewoon niet zo dol op )
Maar ik bied eventueel ook aan om wat salades te maken, vind het altijd wel leuk om te doen!
Oei dat is helemaal ingewikkeld zeg!Ik eet nu gewoon veganistisch, dan is het altijd goed. Dus ook geen eieren of kaassoorten. (
) Dus salades met noten en alle soorten planten groenten en fruit die je kunt bedenken mag ik hebben.
En wijn ook natuurlijk.
Brood kan ik ook niet eten omdat er bijna altijd melksporen in zitten. (Haal zelf altijd brood bij de Jumbo van Goudeerlijk daar zit het niet door
) Ik ben er nog maar sinds kort achter dat ik deze voedselintolerantie heb dus ik moet me er voorlopig even heel concreet aan houden. Anders had ik wel even voor een keertje kunnen 'zondigen.
Is het overigens de bedoeling dat we nog wat met de paarden zelf gaan doen of is het alleen een bbq?(Ziet haar anderepaardmerriesennietmogende merrie al in het rondschoppen.
)
Hey! Zo een merrie ken ik

Lijkt me ook lastig zeg!

Heb trouwens een hele erge lekkere salade met Fruit, kip en geroosterde amandelen! Weet niet of je dat mag, maar ik zweer daar echt bij