het lijkt mij fijn als het gewoon doorgaat, en misschien dat er dan eventueel nog een andere meeting kan komen met andere mensen, want ik snap wel dat het leuk is als anderen ook meegaan?
& ik ben inderdaad geen 18, maar wel 16 dus jullie kunnen nog wel érgens heen met me
Bolivia
Geplaatst: 12-06-11 22:01
Mooi Bibi, dan blijf ik ook slapen Heb je wat slaapspullen voor me? Ik ben de hele dag op stap, dus het wordt een beetje moeilijk om het zelf mee te nemen
Narrr
Geplaatst: 12-06-11 22:19
Bibi ik had trouwens nog een vraagje, maakt het nog uit hoelaat wij woensdag weggaan? Mijn vader is in Amsterdam die dag, en hij zou me aan het eind van de middag (3/4 uur ofzo) op kunnen pikken, dat scheelt me weer 15 euro
Laatst bijgewerkt door Narrr op 12-06-11 22:38, in het totaal 1 keer bewerkt
manonlalala
Geplaatst: 12-06-11 22:26
Ik kan ook komen, maar dan alleen 's middags! Hoe laat spreken we dan waar af? (op het station in amsterdam?) ik kom eigenlijk nooit in amsterdam dus ik ken daar best wel ehh, niks
Oké, dan ga ik even rekenen hoe laat ik vanaf rotterdam moet vertrekken, ben daar nooit zo'n held in met opzoeken En wat gaan we doen in a'dam? Of zien we dat gewoon als we daar zijn?
Ik sta hier met een groot Bokt-bord op het station en vanaf daar mogen jullie beslissen wat we gaan doen We kunnen de stad in om te shoppen, het vondelpark, de film, sightseeing Ik dacht eraan 's avonds bij mij thuis te koken en eten, dat is wat goedkoper dan uit eten, en daarna nog even naar een cafe'tje in de stad voor wie nog blijft? Ik hier als het goed is genoeg fietsen (alhoewel er wat mensen achterop zullen moeten ), dus dat is makkelijk
Ik heb hier al het slaapspul, alleen je tandenborstel hoeft mee
Narda, ik zou het helemaal niet erg vinden, ik heb alleen om 2 uur een examenuitreiking op school met mijn trayecto-groep, ik kan je wel ergens heen brengen, een cafe'tje ofzo, waar je nog even kan wachten? Je mag van mijn part ook mee naar m'n school om daar te wachten, weet alleen niet of je daar zo veel zin in hebt
okee, ik vind het op zich niet erg om met je mee te gaan naar de diploma uitreiking, zal nog even vragen aan mijn vader hoe laat hij er is, als hij thuis is vanavond, en anders kan ik altijd nog de trein pakken
Hoi! Sorry maar ik ga op het laatste moment toch afzeggen. Ik ben echt superziek en niet in staat om morgen in de trein te zitten.
Bolivia
Geplaatst: 13-06-11 13:06
Jammer Rianca! Beterschap!
Ik kom wat eerder, omdat ik heb besloten om toch geen instemming te doen. Weet alleen nog niet hoe laat, maar daar zal ik dan morgen nog wel over smsen ofzo
Killyenn
Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-11 14:34
Vervelend Rianca, beterschap!
Wat is instemming eigenlijk? Leuk, kijk maar hoe laat je er bent!
bibi ik ga woensdag om 13.55 met de trein naar huis, anders ben ik niet op tijd thuis voor het eten & moet me paard nog doen kan ook een trein eerder pakken, denk ik..
en manon en ik komen om 12.34 aan op spoor 1, dus we zijn iets later dan half 1
Ik heb iedereen nu als het goed is mijn telefoonnummer en adres gePB't, zie jullie morgen! Of eigenlijk vandaag natuurlijk
We krijgen een extra papiertje omdat we Trayecto hebben gedaan, en dat is heel officieel enzo Dus hebben we een extra examen-uitreiking, mar dat is dus nog niet de diploma-uitreiking nee