Er gaan dus paarden mee die niet op de reservelijst stonden en Luca mag voor een tweede keer mee. Sorry hoor ik voel me een beetje aan het lijntje gehouden.
LisaDijk
Geplaatst: 27-08-11 09:26
We zoeken de paarden uit voor de meeste variatie en jouw paard past niet zo goed tussen dat plaatje, we hebben nu veel witte paarden (schimmel, appaloosa) dat zijn gewoon allemaal dingen waar we rekening mee houden. Ik raad je aan aangezien je niet meer gekozen bent en het overkomt dat je het hem om de foto's doet een fotoreportage bij iemand te boeken. Helaas kunnen we niet iedereen tevreden houden, hoe hard we ons best ook doen....
Gezellig! nog even om op je eerste bericht terug te komen.. welke paarden zijn er bij die niet op de reserve lijst stonden?
YvonneV
Geplaatst: 27-08-11 13:02
DT Rebels, ok ik ben het met je eens dat Bobo daar niet mee kan wedijveren.
En over die verschijdenheid, waarom gaan er dan twee appaloosa's mee?
Maar goed dit wordt een eindeloze discussie. Ik vind het heel jammer dat we niet mee mogen, ik had heel graag een mooie foto van Bobo met onze dochter gehad om op mijn nachtkastje te zetten als ik volgende maand in het zieken huis lig.
Word toch snel een fotoreportage boeken dan! Wij kunnen niet iedereen tevreden houden, en de reden dat DT Rebels Chasin Snowstorms mee gaat is omdat ze die sowieso al mee zou nemen en toen er een paard afviel, we die dan in konden plannen dat was gewoon de makkelijkste optie. Ik vind het jammer dat je er zo over denkt en zulk commentaar geeft maar het gaat om een fotografen meeting, en we willen prachtig portfolio materiaal voor alle fotograferen en doen ons best om daarbij een mooie selectie te maken, nou dan gaan er 2 appaloosa's mee, maar ze zijn allebei wel heel anders en kunnen daarna nog veel vrijheidsdressuur wat ook interessant is, zo zijn er zoveel dingetjes, kleine dingen, grote dingen waar wij op letten met het kiezen van de modellen, ik snap dat je het jammer vind dat je niet mee kan, je zal vast niet de enige zijn maar deze meeting moet je niet alleen maar zien als een buitenkansje op een "gratis" fotoreportage van ca. 16 fotografen, dan kan je echt beter een fotoreportage boeken.
Waarschijnlijk pas volgend voorjaar in de loonse en drunense duinen of bij nijmegen. mocht er nog sneeuw vallen in de winter komt er misschien nog een winter meeting!
xxNiien
Geplaatst: 08-09-11 18:52
LisaDijk schreef:
Waarschijnlijk pas volgend voorjaar in de loonse en drunense duinen of bij nijmegen. mocht er nog sneeuw vallen in de winter komt er misschien nog een winter meeting!
Nijmegen zou dan mooi uitkomen! Hopen dat het daar is. dankjewel!
Zou dat werken, sneeuw met zoveel mensen? Ja als er veel sneeuw ligt, maar anders is alles zo vertrapt En daarbij is het vaak ook wel lastig ivm de veiligheid
Word ook een kleinere meeting dan, als er sneeuw ligt moet er vaak snel onderhandeld worden en omdat het treinverkeer altijd zo leuk doet in NL tijdens de winter zullen ook wel heel veel niet eens naar de bestemming kunnen komen.. dus waarschijnlijk kunnen minder fotografen ook mee en minder modellen. we weten echt wel waar we op moeten letten!