"Besloten" High Tea voor de maffe bokkers

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

muts_marijke

Re: "Besloten" High Tea voor de maffe bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 16:51

Dat had ik precies zo BVW. En ik hoorde al die chique namen waar van ik bij de meeste dingen echt niet weet wat het is. Maar volgens mij is vlees altijd goed.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 16:58

muts_marijke schreef:
Jeee jullie hebben allemaal culinaire hoogstandjes... Hebben jullie nog iets ''simpels'' te maken wat ik mee zou kunnen nemen dan. En aan wat voor drank zitten jullie aan te denken. Las al iets van wijn, maar er zou ook cola en sinas o.i.d moeten zijn denk ik.

Haha dat dacht ik ook al! Wij hebben altijd bij BBQ en gourmetten een heerlijke slaatje, maar er zijn al best veel salades. Escaloppa alla gorgonzola is ook errug lekker maar dat is best lastig mee te nemen (en stinkt een uur in de wind aldus de mensen hier thuis :+ ).
Ik ben nog hard aan het nadenken haha!

Er komen hier wel echt heerlijke dingen voorbij als ik het zo lees :9 al weet ik van de helft niet wat het is :+

10 of 17 juli maakt mij niet zoveel uit. Als het 31 wordt kan ik niet mee, want dan zijn mijn ouders+zusjes op vakantie dus moet ik het bedrijf een beetje door laten draaien.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 17:16

Jeetje wat gaan jullie snel! :D Ik moet nog even verzinnen wat ik mee gaan nemen. Misschien sleep ik moeders ook wel mee, als jullie het goed vinden? Ik krijg spontaan honger als ik dat allemaal lees!

_lautje_ schreef:
Gerechtenlijst:
Noor: salade met watermeloen, perzik en feta.
Hilde: Waldorfsalade
Sim & Sannnn: sateetjes (kip & haas) voor de BBQ en Rocky Road voor de high tea.
Marjan: Verschillende soorten muffins
Corien: braadworstjes, hamburgers
Margreet: Stokbrood met zelfgemaakte kruidenboter en andere lekkere dingen voor erop.
Benthe: Verschillende soorten brood.
Marjolein: Zelfgemaakte scones (incl. clotted cream en aardbeienjam) en sperziebonenschotel (koud).
Laura: Thee in allerlei smaken, verse zelfgemaakte limonade's, New Yord Cheese cake, jam tarts, millionaire'sshortbread, zelfgemaakte's jamsvoor bij de scones van Mootje. en moet nog watuitzoekn voor op de barby
Eef: Paddestoelentapenade met behorende crackers (speciaal voor de vader van Lau) ;) + iets wat ik nog moet verzinnen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 17:20

Bvw: vleesje voor de BBQ is prima toch :)

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 17:22

Citaat:
Ook ik zal nog maar even reageren ;)

11 juni :6 personen: Bianca1980, bvw, Mootje, xxItsmexx, Snoekiej, floor01
12 juni: 12 pers. : Sim ,Bianca1980, EvelienH, bvw, Mootje, xxItsmexx, Kimdepim, Hilde, Snoekiej, (Sannnn), Viefdepief, floor01
2 juli : 6 pers.: Bianca1980, Sim, Mootje, xxItsmexx, (Snoekiej), floor01
3 juli :13 pers : Noor, Sim, Bianca1980, Sarah, EvelienH, BuenaVista, Weule, Mootje, xxItsmexx, Corien, Mirthe, Sannnn, floor01
9 juli : 11 pers: Sim, Bianca1980, bvw, Mootje, xxItsmexx, Kimdepim, Jipje_niekje, Hilde, Mirthe, Viefdepief, floor01
10 juli : 17 pers: Noor, Sim, Bianca1980, Sarah, EvelienH, bvw, Mootje, xxItsmexx, Marjan1984, Kimdepim, Jipje_niekje, Corien, Hilde, (Snoekiej), Mirthe, Sannnn, Viefdepief
16 juli: 6 pers. : Sussie85, bvw, Mootje, xxItsmexx, Mirthe, floor01
17 juli : 15pers Noor, Sim, Bianca1980, Sarah, EvelienH, Sussie85, bvw, Mootje, xxItsmexx, Jipje_niekje, Corien, Snoekiej, Mirthe, Sannnn, Viefdepief
30 juli :8 pers: Sim, Sussie85, Mootje, xxItsmexx, Jipje_niekje, Snoekiej, Viefdepief, floor01
31 juli : 16 pers: Noor, Sim, Bianca1980, Sarah, EvelienH, Sussie85, bvw, Mootje, xxItsmexx, Marjan1984, Jipje_niekje, Corien, Snoekiej, Sannnn, Viefdepief, floor01

Op 10 juli is trouwens de oefencross in Helden, ik weet niet of daar veel mensen heen gaan..

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 17:23

Voeg ik spareribs en spekfakkels toe, dat zijn mijn bbq favo's!
Citaat:
Gerechtenlijst:
Sim & Sannnn: sateetjes (kip & haas) voor de BBQ en Rocky Road voor de high tea.
Margreet: Stokbrood met zelfgemaakte kruidenboter en andere lekkere dingen voor erop.
Marjolein: Zelfgemaakte scones (incl. clotted cream en aardbeienjam) en sperziebonenschotel (koud).
Laura: Thee in allerlei smaken, verse zelfgemaakte limonade's, New Yord Cheese cake, jam tarts, millionaire'sshortbread, zelfgemaakte's jamsvoor bij de scones van Mootje. en moet nog watuitzoekn voor op de barby
Eef: Paddestoelentapenade met behorende crackers (speciaal voor de vader van Lau) ;) + iets wat ik nog moet verzinnen.
bvw: spareribs en spekfakkels voor de bbq

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 17:44

_Sim_ schreef:
Sim&Sannnn: (kip & haas) voor de BBQ en Rocky Road voor de high tea. :9

Jij weet dan wel hoe je die Rocky Road moet maken Sim neem ik aan? :P Zie dat ineens staan, maar weet niet hoe je dat in elkaar flanst. ;)

Klinkt allemaal weer heerlijk idd.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 17:45

Sim heeft het al een keer gemaakt :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 17:55

Mensen hou op ik krijg honger!!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 18:07

Ik ben ook nog steeds single dus een vriendje zal niet mee komen. Waarschijnlijk neem ik wel mijn zusje (Vivre hier op bokt voor degenen die dat nog niet wisten) mee. We moeten alleen even kijken met de wedstrijd op 9/10 juli hoe het uitkomt. Maar ik neem aan dat we de BBQ sowieso moeten kunnen halen. Tot heel laat zal de wedstrijd niet duren neem ik aan.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 18:07

Mootje schreef:

Mooi. :D

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 18:08

CoriienRN schreef:
Mensen hou op ik krijg honger!!

Ik heb net gegeten, dus niet zo'n last van. Net asperges op :9

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 18:11

Das ook niet verkeerd sussie!! :9

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 18:21

bvw schreef:
Voeg ik spareribs en spekfakkels toe, dat zijn mijn bbq favo's!
Citaat:
Gerechtenlijst:
Marijke: Komkommer salade ala Sim :D bbq sausen cola en sinas

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 18:23

:9 :~ spareribs :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 18:37

Sannnn schreef:
Mootje schreef:

Mooi. :D

Jij mag de sateetjes rijgen. :D
MM, recept komt er aan, ben nu zelf aan het kokkerellen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 18:38

Een droste-effect van :D

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 18:38

_Sim_ schreef:

Dat lukt me nog wel. :D Kan eventueel ook nog kruiden en snijden. :P

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 18:46

Sannnn schreef:
_Sim_ schreef:

Dat lukt me nog wel. :D Kan eventueel ook nog kruiden en snijden. :P

Oh, dan redden we ons wel! :P

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 18:51

komt goed Sim we hebben nog tot 10 juli... als je het maar voor 9 juli stuurt! :D Kan ik de ingredienten nog wel kopen ;)

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 18:54

11 juni :6 personen: Bianca1980, bvw, Mootje, xxItsmexx, Snoekiej, floor01
12 juni: 12 pers. : Sim ,Bianca1980, EvelienH, bvw, Mootje, xxItsmexx, Kimdepim, Hilde, Snoekiej, (Sannnn), Viefdepief, floor01
2 juli : 6 pers.: Bianca1980, Sim, Mootje, xxItsmexx, (Snoekiej), floor01
3 juli :13 pers : Noor, Sim, Bianca1980, Sarah, EvelienH, BuenaVista, Weule, Mootje, xxItsmexx, Corien, Mirthe, Sannnn, floor01
9 juli : 11 pers: Sim, Bianca1980, bvw, Mootje, xxItsmexx, Kimdepim, Jipje_niekje, Hilde, Mirthe, Viefdepief, floor01
10 juli : 17 pers: Noor, Sim, Bianca1980, Sarah, EvelienH, bvw, Mootje, xxItsmexx, Marjan1984, Kimdepim, Jipje_niekje, Corien, Hilde, (Snoekiej), Mirthe, Sannnn, Viefdepief
16 juli: 6 pers. : Sussie85, bvw, Mootje, xxItsmexx, Mirthe, floor01
17 juli : 16 pers Noor, Sim, Bianca1980, Sarah, EvelienH, Sussie85, bvw, Mootje, xxItsmexx, Jipje_niekje, Corien, Snoekiej, Mirthe, Sannnn, Viefdepief, Kimdepim
30 juli :9 pers: Sim, Sussie85, Mootje, xxItsmexx, Jipje_niekje, Snoekiej, Viefdepief, floor01, Kimdepim
31 juli : 17 pers: Noor, Sim, Bianca1980, Sarah, EvelienH, Sussie85, bvw, Mootje, xxItsmexx, Marjan1984, Jipje_niekje, Corien, Snoekiej, Sannnn, Viefdepief, floor01, Kimdepim

Ik kan nog een aantal datums dus die heb ik nog even toegevoegd ;).
10 juli is de dag voor mijn verjaardag :D.

Zal ik dan maar wat drank meenemen O:) ? Flessen wijn?
Rood, wit of rosé? of van alles wat?

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 19:07

Kim leuk ik ben de 25ste jarig 3 in 1 :o

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 19:14

Dan wordt het een 4-dubbele verjaardag zo ongeveer, ik ben 3 juli jarig :D
Heb de data dat er minder dan 10 konden er uit gehaald.

Citaat:
17 juli : 16 pers Noor, Sim, Bianca1980, Sarah, EvelienH, Sussie85, bvw, Mootje, xxItsmexx, Jipje_niekje, Corien, Snoekiej, Mirthe, Sannnn, Viefdepief, Kimdepim
31 juli : 17 pers: Noor, Sim, Bianca1980, Sarah, EvelienH, Sussie85, bvw, Mootje, xxItsmexx, Marjan1984, Jipje_niekje, Corien, Snoekiej, Sannnn, Viefdepief, floor01, Kimdepim

Citaat:
Gerechtenlijst:
Noor: Salade met watermeloen, perzik en feta.
Sim & Sannnn: Sateetjes (kip & haas) voor de BBQ en Rocky Road voor de high tea.
Corien: Braadworstjes, hamburgers
Laura: Thee in allerlei smaken, verse zelfgemaakte limonade's, New Yord Cheese cake, jam tarts, millionaire'sshortbread, zelfgemaakte's jamsvoor bij de scones van Mootje. en moet nog wat uitzoeken voor op de barby
Eef: Paddestoelentapenade met behorende crackers (speciaal voor de vader van Lau) ;=) + iets wat ik nog moet verzinnen.
Marijke: Komkommer salade ala Sim! bbq sausen cola en sinas
Snoekiej: Quiche met o.a paprika en kaas natuurlijk!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 19:19

Snoekiej schreef:
Dan wordt het een 4-dubbele verjaardag zo ongeveer, ik ben 3 juli jarig :D
Heb de data dat er minder dan 10 konden er uit gehaald.

Citaat:
10 juli : 18 pers: Noor, Sim, Bianca1980, Sarah, EvelienH, bvw, Mootje, xxItsmexx, Marjan1984, Kimdepim, Jipje_niekje, Corien, Hilde, (Snoekiej), Mirthe, Sannnn, Viefdepief, muts_marijke
31 juli : 18 pers: Noor, Sim, Bianca1980, Sarah, EvelienH, Sussie85, bvw, Mootje, xxItsmexx, Marjan1984, Jipje_niekje, Corien, Snoekiej, Sannnn, Viefdepief, floor01, Kimdepim, Muts_Marijke

Citaat:
Gerechtenlijst:
Noor: Salade met watermeloen, perzik en feta.
Sim & Sannnn: Sateetjes (kip & haas) voor de BBQ en Rocky Road voor de high tea.
Corien: Braadworstjes, hamburgers
Laura: Thee in allerlei smaken, verse zelfgemaakte limonade's, New Yord Cheese cake, jam tarts, millionaire'sshortbread, zelfgemaakte's jamsvoor bij de scones van Mootje. en moet nog wat uitzoeken voor op de barby
Eef: Paddestoelentapenade met behorende crackers (speciaal voor de vader van Lau) ;=) + iets wat ik nog moet verzinnen.
Marijke: Komkommer salade ala Sim! bbq sausen cola en sinas
Snoekiej: Quiche met o.a paprika en kaas natuurlijk!
Laatst bijgewerkt door muts_marijke op 18-05-11 19:32, in het totaal 1 keer bewerkt

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-11 19:25

Hey people, als je je naam erbij zet, wijzig dan gelijk het "aantal" personen ook.... ;) dat houd het overzichtelijker....