Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
muts_marijke schreef:Jeee jullie hebben allemaal culinaire hoogstandjes... Hebben jullie nog iets ''simpels'' te maken wat ik mee zou kunnen nemen dan. En aan wat voor drank zitten jullie aan te denken. Las al iets van wijn, maar er zou ook cola en sinas o.i.d moeten zijn denk ik.
_lautje_ schreef:Gerechtenlijst:
Noor: salade met watermeloen, perzik en feta.
Hilde: Waldorfsalade
Sim & Sannnn: sateetjes (kip & haas) voor de BBQ en Rocky Road voor de high tea.
Marjan: Verschillende soorten muffins
Corien: braadworstjes, hamburgers
Margreet: Stokbrood met zelfgemaakte kruidenboter en andere lekkere dingen voor erop.
Benthe: Verschillende soorten brood.
Marjolein: Zelfgemaakte scones (incl. clotted cream en aardbeienjam) en sperziebonenschotel (koud).
Laura: Thee in allerlei smaken, verse zelfgemaakte limonade's, New Yord Cheese cake, jam tarts, millionaire'sshortbread, zelfgemaakte's jamsvoor bij de scones van Mootje. en moet nog watuitzoekn voor op de barby
Eef: Paddestoelentapenade met behorende crackers (speciaal voor de vader van Lau)+ iets wat ik nog moet verzinnen.
Citaat:Ook ik zal nog maar even reageren
11 juni :6 personen: Bianca1980, bvw, Mootje, xxItsmexx, Snoekiej, floor01
12 juni: 12 pers. : Sim ,Bianca1980, EvelienH, bvw, Mootje, xxItsmexx, Kimdepim, Hilde, Snoekiej, (Sannnn), Viefdepief, floor01
2 juli : 6 pers.: Bianca1980, Sim, Mootje, xxItsmexx, (Snoekiej), floor01
3 juli :13 pers : Noor, Sim, Bianca1980, Sarah, EvelienH, BuenaVista, Weule, Mootje, xxItsmexx, Corien, Mirthe, Sannnn, floor01
9 juli : 11 pers: Sim, Bianca1980, bvw, Mootje, xxItsmexx, Kimdepim, Jipje_niekje, Hilde, Mirthe, Viefdepief, floor01
10 juli : 17 pers: Noor, Sim, Bianca1980, Sarah, EvelienH, bvw, Mootje, xxItsmexx, Marjan1984, Kimdepim, Jipje_niekje, Corien, Hilde, (Snoekiej), Mirthe, Sannnn, Viefdepief
16 juli: 6 pers. : Sussie85, bvw, Mootje, xxItsmexx, Mirthe, floor01
17 juli : 15pers Noor, Sim, Bianca1980, Sarah, EvelienH, Sussie85, bvw, Mootje, xxItsmexx, Jipje_niekje, Corien, Snoekiej, Mirthe, Sannnn, Viefdepief
30 juli :8 pers: Sim, Sussie85, Mootje, xxItsmexx, Jipje_niekje, Snoekiej, Viefdepief, floor01
31 juli : 16 pers: Noor, Sim, Bianca1980, Sarah, EvelienH, Sussie85, bvw, Mootje, xxItsmexx, Marjan1984, Jipje_niekje, Corien, Snoekiej, Sannnn, Viefdepief, floor01
Op 10 juli is trouwens de oefencross in Helden, ik weet niet of daar veel mensen heen gaan..
Citaat:Gerechtenlijst:
Sim & Sannnn: sateetjes (kip & haas) voor de BBQ en Rocky Road voor de high tea.
Margreet: Stokbrood met zelfgemaakte kruidenboter en andere lekkere dingen voor erop.
Marjolein: Zelfgemaakte scones (incl. clotted cream en aardbeienjam) en sperziebonenschotel (koud).
Laura: Thee in allerlei smaken, verse zelfgemaakte limonade's, New Yord Cheese cake, jam tarts, millionaire'sshortbread, zelfgemaakte's jamsvoor bij de scones van Mootje. en moet nog watuitzoekn voor op de barby
Eef: Paddestoelentapenade met behorende crackers (speciaal voor de vader van Lau)+ iets wat ik nog moet verzinnen.
bvw: spareribs en spekfakkels voor de bbq
bvw schreef:Voeg ik spareribs en spekfakkels toe, dat zijn mijn bbq favo's!Citaat:Gerechtenlijst:
Marijke: Komkommer salade ala Simbbq sausen cola en sinas
Citaat:12 juni: 12 pers. : Sim ,Bianca1980, EvelienH, bvw, Mootje, xxItsmexx, Kimdepim, Hilde, Snoekiej, (Sannnn), Viefdepief, floor01
3 juli :13 pers : Noor, Sim, Bianca1980, Sarah, EvelienH, BuenaVista, Weule, Mootje, xxItsmexx, Corien, Mirthe, Sannnn, floor01
9 juli : 11 pers: Sim, Bianca1980, bvw, Mootje, xxItsmexx, Kimdepim, Jipje_niekje, Hilde, Mirthe, Viefdepief, floor01
10 juli : 17 pers: Noor, Sim, Bianca1980, Sarah, EvelienH, bvw, Mootje, xxItsmexx, Marjan1984, Kimdepim, Jipje_niekje, Corien, Hilde, (Snoekiej), Mirthe, Sannnn, Viefdepief
17 juli : 16 pers Noor, Sim, Bianca1980, Sarah, EvelienH, Sussie85, bvw, Mootje, xxItsmexx, Jipje_niekje, Corien, Snoekiej, Mirthe, Sannnn, Viefdepief, Kimdepim
31 juli : 17 pers: Noor, Sim, Bianca1980, Sarah, EvelienH, Sussie85, bvw, Mootje, xxItsmexx, Marjan1984, Jipje_niekje, Corien, Snoekiej, Sannnn, Viefdepief, floor01, Kimdepim
Citaat:Gerechtenlijst:
Noor: Salade met watermeloen, perzik en feta.
Sim & Sannnn: Sateetjes (kip & haas) voor de BBQ en Rocky Road voor de high tea.
Corien: Braadworstjes, hamburgers
Laura: Thee in allerlei smaken, verse zelfgemaakte limonade's, New Yord Cheese cake, jam tarts, millionaire'sshortbread, zelfgemaakte's jamsvoor bij de scones van Mootje. en moet nog wat uitzoeken voor op de barby
Eef: Paddestoelentapenade met behorende crackers (speciaal voor de vader van Lau) ;=) + iets wat ik nog moet verzinnen.
Marijke: Komkommer salade ala Sim! bbq sausen cola en sinas
Snoekiej: Quiche met o.a paprika en kaas natuurlijk!
Snoekiej schreef:Dan wordt het een 4-dubbele verjaardag zo ongeveer, ik ben 3 juli jarig
Heb de data dat er minder dan 10 konden er uit gehaald.Citaat:12 juni: 12 pers. : Sim ,Bianca1980, EvelienH, bvw, Mootje, xxItsmexx, Kimdepim, Hilde, Snoekiej, (Sannnn), Viefdepief, floor01
10 juli : 18 pers: Noor, Sim, Bianca1980, Sarah, EvelienH, bvw, Mootje, xxItsmexx, Marjan1984, Kimdepim, Jipje_niekje, Corien, Hilde, (Snoekiej), Mirthe, Sannnn, Viefdepief, muts_marijke
17 juli : 16 pers Noor, Sim, Bianca1980, Sarah, EvelienH, Sussie85, bvw, Mootje, xxItsmexx, Jipje_niekje, Corien, Snoekiej, Mirthe, Sannnn, Viefdepief, Kimdepim
31 juli : 18 pers: Noor, Sim, Bianca1980, Sarah, EvelienH, Sussie85, bvw, Mootje, xxItsmexx, Marjan1984, Jipje_niekje, Corien, Snoekiej, Sannnn, Viefdepief, floor01, Kimdepim, Muts_MarijkeCitaat:Gerechtenlijst:
Noor: Salade met watermeloen, perzik en feta.
Sim & Sannnn: Sateetjes (kip & haas) voor de BBQ en Rocky Road voor de high tea.
Corien: Braadworstjes, hamburgers
Laura: Thee in allerlei smaken, verse zelfgemaakte limonade's, New Yord Cheese cake, jam tarts, millionaire'sshortbread, zelfgemaakte's jamsvoor bij de scones van Mootje. en moet nog wat uitzoeken voor op de barby
Eef: Paddestoelentapenade met behorende crackers (speciaal voor de vader van Lau) ;=) + iets wat ik nog moet verzinnen.
Marijke: Komkommer salade ala Sim! bbq sausen cola en sinas
Snoekiej: Quiche met o.a paprika en kaas natuurlijk!