Deppmarathon!!!

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 23:04

Euhm volgens mij gaan Valerie & Ik ook komen..?? Tong uitsteken

Xyris

Berichten: 9459
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 00:01

valerie, is dat haar nickname hier? zeg even of het definitief is of niet, dan kan ik de aanmeldingen stoppen want dan zitten we aan onze limiet Lachen

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 00:16

Nou ik ga dus ook komen. Mijn eerste ECHTE boktmeeting! Vind het wel eng hoor hahaha
Ik ben dus totaal geen Johnny Depp fan. Nou ja kijk, laat ik het zo zeggen: mócht ik Johnny nou ooit in mijn bed vinden.. zou ik hem er niet uitschoppen! Haha!:D Alleen hij maakt zulke slechte films.. whahahhaha

Nee hoor bijna de hele lijst van films die jullie gaan kijken heb ik nog nooit gezien. Op een groot gedeelte van "From Hell" na en 5 afschuwelijke minuten van Edward Scissordinges. Maar Antoinette heeft me verzekerd dat die laatste écht een goede film is.. (en anders slaap ik er wel doorheen)

Gingen jullie nou matrassen op de grond gooien ofzo? Lijkt me erg gezellie Haha! Moeten we ook kussen ofzo meenemen eigenlijk?
Ik waarschuw alvast, ik heb een ontzettend ochtendhumeur, maar als ik nou niet in slaap val zal het meevallen (hoop ik)
En we mochten toch wel roken? Anders ben ik echt niet te genieten ben ik bang..

Ik wil niemand voor het hoofd stoten, maar er is een kans dat ik POTC kan krijgen mét nederlandse ondertiteling en goede kwaliteit. Moet ik dit nog ff proberen? Ik beloof niks hoor.. Maar dit is dan wel een DVD, niet erg hoop ik?
Ik moet trouwens ook met het OV maar ik vraag tegen die tijd wel hoe of wat.

Xyris

Berichten: 9459
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 00:25

Esme_27 schreef:
Nou ik ga dus ook komen. Mijn eerste ECHTE boktmeeting! Vind het wel eng hoor hahaha
Ik ben dus totaal geen Johnny Depp fan. Nou ja kijk, laat ik het zo zeggen: mócht ik Johnny nou ooit in mijn bed vinden.. zou ik hem er niet uitschoppen! Haha!:D Alleen hij maakt zulke slechte films.. whahahhaha

Nee hoor bijna de hele lijst van films die jullie gaan kijken heb ik nog nooit gezien. Op een groot gedeelte van "From Hell" na en 5 afschuwelijke minuten van Edward Scissordinges. Maar Antoinette heeft me verzekerd dat die laatste écht een goede film is.. (en anders slaap ik er wel doorheen)

Gingen jullie nou matrassen op de grond gooien ofzo? Lijkt me erg gezellie Haha! Moeten we ook kussen ofzo meenemen eigenlijk?
Ik waarschuw alvast, ik heb een ontzettend ochtendhumeur, maar als ik nou niet in slaap val zal het meevallen (hoop ik)
En we mochten toch wel roken? Anders ben ik echt niet te genieten ben ik bang..

Ik wil niemand voor het hoofd stoten, maar er is een kans dat ik POTC kan krijgen mét nederlandse ondertiteling en goede kwaliteit. Moet ik dit nog ff proberen? Ik beloof niks hoor.. Maar dit is dan wel een DVD, niet erg hoop ik?
Ik moet trouwens ook met het OV maar ik vraag tegen die tijd wel hoe of wat.


Tuurlijk mag je de goede kwaliteit film meenemen Haha! neem er dan ook gelijk 1 voor mij mee Knipoog waar halen jullie dat toch vandaan???

En verder mag je roken hoor!

Inprinciepe is het de bedoeling dat we de hele nacht door gaan met films kijken of wat dan ook Haha! maar als je een slapie wilt doen, dan valt er wel wat te regelen denk ik Lachen (laat het wel even weten dan Haha! dan kan ik mijn kamer even verbouwen of de huiskamer)

en als de meeting me bevalt Haha! dan doen we het gewoon nog een keer over, maar dan met een ander thema toch?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 00:26

We gaan natuurlijk proberen het vol te houden, maar dat doen we met LAN's meestal ook en dat wil vaak niet echt lukken Tong uitsteken

Xyris

Berichten: 9459
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 00:26

ow en trouwens, je hoeft niet zenuwachtig te zijn hoor Haha! ik bijt niet, ik schop alleen maar Knipoog

Xyris

Berichten: 9459
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 00:28

haha, ik kan meestal wel een nachtje wakker blijven, maar het probleem is, die maandag moet ik om 7 uur 's ochtends weer op mijn werk zijn, en dan moet ik in mijn eentje 10 gehandicapte mensen in kleding hijsen en naar dagbesteding brengen :S hoop dat ik DAT overleef Haha! en joh, denk dat je wel wakkerblijft bij al dat gepraat Knipoog en anders verzinnen we wel wat voor te slapen! (heb natuurlijk niet 15 matrassen)

Xyris

Berichten: 9459
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 00:35

me moeder zegt net trouwens dat er wel wat kussen op de grond worden gelegd Haha! en eventueel een paar matrassen als we dat nog hebben enzo Lachen

Trouwens 1 ding, weten julli dat ook vast, mijn ouders zijn wel thuis, die moeten 's nacht ook slapen :S en mijn vader zal er waarschijnlijk ook weer vroeg uit moeten, dus we kunnen lol trappen maar niet te hard Haha!

ennuh, voor de heren onder ons, mijn zusje is misschien ook thuis, die kan erg vervelend en baldadig zijn tegenover jongens Haha! dus wees gewaarschuwd!!!

Shiloh

Berichten: 19806
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 13:55

Esme_27 schreef:

En we mochten toch wel roken? Anders ben ik echt niet te genieten ben ik bang..


Van mij mag je best roken hoor, maar misschien, als je het niet erg vind, heel graag niet waar we de echte films aan het kijken zijn en zo...

Ik kan best slecht tegen rook... Scheve mond sorry

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 14:57

lunatje schreef:
ennuh, voor de heren onder ons, mijn zusje is misschien ook thuis, die kan erg vervelend en baldadig zijn tegenover jongens Haha! dus wees gewaarschuwd!!!


Ieks! Knipoog Hoeveel mensen komen er nu eigenlijk?

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 15:55

Clautje schreef:
Euhm volgens mij gaan Valerie & Ik ook komen..?? Tong uitsteken

Ja als het goed is en van me ouders mag komen ik en clauw ook!! ja zo heet ik ook op bokt lunatje

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 16:08

Enne Val hoe gaan we daar btw komen? Haha!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-03 17:37

snowdon schreef:

Ieks! Knipoog Hoeveel mensen komen er nu eigenlijk?


We zitten nu op 16, wilden eigenlijk tot de 15. Valerie en Clautje, waren denk ik niet helemaal duidelijk geweest. Maar natuurlijk is dit niet een heel groot probleem.
Voor een lijstje wie allemaal, er staat er 1 op de vorige blz.

Het kan altijd gebeuren dat er iemand toch niet kan...dus 1 extra is niet erg..

Xyris

Berichten: 9459
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 20:01

ik sluit de aanmeldingen Lachen we stoppen b ij 16, is geen probleem, mensen vergeet niet dat er om een klein bedrag gevraagd wordt he!

Xyris

Berichten: 9459
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 20:06

We hebben het limiet qua aanmeldingen bereikt! Aanmeldingen zijn nu niet meer mogelijk! de lijst van mensen die komen:

Lunatje (Tessa) Organisatie
Antoinette (Antoinette) Organistie
SweetTinka (Verona) Organisatie
Shiloh (Ingrid) Organisatie

Orri (Manon)
Sypheron (Roy)
Jurga (Ilona)
Tallie1979 (Chantal)
Mayo (Marjolein)
Snowdon (Leon)
Esme_27 (Esme)
Jura (Maartje)
Fonnie (Fonnie)
AMSAMSAMS
Valerie
Clautje


laat het even weten als je niet kan!!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 21:10

AMSAMSAMS heet gewoon AMSAMSAM irl *LOL*, simpel toch? Tong uitsteken

Xyris

Berichten: 9459
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 21:19

jah he Haha! kan het nou niet meer veranderen Knipoog

Xyris

Berichten: 9459
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 21:22

hey, maar laten we nou maar gaan deppbeppen en over de meeting praten Lachen zijn er nog leuke ideetjes om de nacht door te komen? (voor mensen die bijv. een film niet willen zien of er even tussenuit willen) ik heb hier wel een aantal spellen staan, antoinette neemt een aantal mappen / boeken van Johnny Depp mee, dus dat hebben we in ieder geval, verder nog ideeen?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 21:49

Grote kans dat ik wel in slaap ga vallen, aangezien ik nog steeds last heb van de vermoeidheid, maar dat zie ik dan wel. Ik probeergewoon zo wakker mogelijk te komen. Ach en tegen Roy aan liggen pitten mag vast wel... Lovers

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 21:57

AMSAMSMAMS en ik staan er ook bij, leuk! Ik was vroeger zwaar verslaafd aan 21 Jump Street, dankzij Depp maar ook.... mijn held Richard Grieco! Haha!

Ik moet alleen wel even kijken hoe ik dat doe met de paarden (voeren etc), maar het lijkt mij hartstikke leuk!

Xyris

Berichten: 9459
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 22:00

Jurga"]
Grote kans dat ik wel in slaap ga vallen, aangezien ik nog steeds last heb van de vermoeidheid, maar dat zie ik dan wel. Ik probeergewoon zo wakker mogelijk te komen. Ach en tegen Roy aan liggen pitten mag vast wel... Lovers
[/quote]

zal ik vast een kussentje voor je reserveren? Haha!

[quote="Jura schreef:
AMSAMSMAMS en ik staan er ook bij, leuk! Ik was vroeger zwaar verslaafd aan 21 Jump Street, dankzij Depp maar ook.... mijn held Richard Grieco! Haha!

Ik moet alleen wel even kijken hoe ik dat doe met de paarden (voeren etc), maar het lijkt mij hartstikke leuk!


Mocht je niet om 3 uur kunnen komen, het is geen probleem als je later komt hoor als je niet anders kan.

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-03 22:03

Is er ook nog vraag naar 21 Jumpstreet afleveringen dan? (evt. speciaal voor Maartje met Richard Grieco Knipoog )

Ik heb namelijk bijna alle afleveringen op band, helaas niet allemaal met goede kwaliteit Scheve mond

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 22:07

Iloon heeft der kussen wel hoor Haha!
Ik zal eens kijken of ik nog wat van Depp heb of aan kan komen Lachen

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-03 22:10

Ik heb trouwens ook nog interviews die ik nee zal nemen, maar ook:

Een stukje (was te laat Bloos ) van THE MAKING OF POTC!!! *LOL*

Enne Sypheron, mijn verzameling mag natuurlijk altijd nog groter Schijnheilig

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 22:13

Jaaaaa 21 Jump Street!! (Heb ook nog wel een leuke film met Richard Grieco: Teen Agent oftewel If looks could kill *zwijmel*, maar dat is weer iets voor een andere avond. Haha!)