27 augustus hebben wij wedstrijd op de club en aangezien ik mee-organiseer kan ik dan niet weg... 13 augustus moet wel lukken. Toch best lastig hoor, een datum vinden!
Citaat:13 augustusRianne_MoskaFWIngeheb die dag wel kampioenschappen, maar ga er vanuit dat ik de auto mee kan krijgen en dat ik het dus wel red
13 augustus hebben wij nog vakantie, dus kan ik nu nog niks over zeggen. Als we dan weer thuis zijn kom ik wel.
Citaat:13 augustusRianne_MoskaFWIngeJokeGeaFM (kan hoogstwaarschijnlijk ook wel)Yvonne (onder voorbehoud)@ Yvonne Heb je er even zo bijgezet. Dan kunnen we er rekening mee houden dat jij eventueel wel meedoet.
We doen dan gewoon 's avonds toch?Ik moet werken tot 17.00 uur die zaterdag.Of ik hoef niet te werken, maar dan heb ik me geselecteerd voor het FK dat is nog even afwachten!Maar ook dan hoef ik vast 's avonds niet te rijden!
FriesWytske schreef:Citaat:13 augustusRianne_MoskaFWIngeJokeGeaFM (kan hoogstwaarschijnlijk ook wel)Yvonne (onder voorbehoud)Tinkels
Citaat:13 augustusRianne_MoskaFWIngeJokeGeaFM (kan hoogstwaarschijnlijk ook wel)Yvonne (onder voorbehoud)TinkelsCeline (onder voorbehoud)
Citaat:13 augustusRianne_MoskaFWIngeJokeGeaFM (kan hoogstwaarschijnlijk ook wel)Yvonne (onder voorbehoud)TinkelsCeline (onder voorbehoud)Rixt (onder voorbehoud)
loveyoulife schreef:Citaat:13 augustusRianne_MoskaFWIngeJokeGeaFM (kan hoogstwaarschijnlijk ook wel)Yvonne (onder voorbehoud)TinkelsCeline (onder voorbehoud)Rixt (onder voorbehoud)baudina
loveyoulife schreef:Citaat:13 augustusRianne_MoskaFWIngeJokeGeaFM (kan hoogstwaarschijnlijk ook wel)Yvonne (onder voorbehoud)TinkelsCeline (onder voorbehoud)Rixt (onder voorbehoud)Tiny (onder voorbehoud)