en dan gewoon weer ergens afspreken en daar met z'n allen verder gaan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Op bepaalde momenten als er drie zijn die willen crossen gaan er drie crossen en blijft de rest rustig stappen of draven tot
de groep weer bij elkaar is en zo af en toe een paar die crossen en de rest rustig en zo telkens om en om wat ?
Calimero_ schreef:Citaat:Op bepaalde momenten als er drie zijn die willen crossen gaan er drie crossen en blijft de rest rustig stappen of draven tot
de groep weer bij elkaar is en zo af en toe een paar die crossen en de rest rustig en zo telkens om en om wat ?
Opzich een goed idee, maar zouden de paarden die achter moeten blijven dan niet helemaal gek worden als die anderen er vandoor gaan?
Calimero_ schreef:enniee schreef:Ik wil best crossen, maar het is niet vertrouwd neem ik aan met z'n 12en en ook nog allemaal voorop willen !
Die van mij wil ook voorop. En Cheyenne wil ook voorop, maar dat maakt mij niks uit.
Crossen vind ik niet een rustig galopje zeg maar, Meer dan middengalop.
Calimero_ schreef:Citaat:Op bepaalde momenten als er drie zijn die willen crossen gaan er drie crossen en blijft de rest rustig stappen of draven tot
Opzich een goed idee, maar zouden de paarden die achter moeten blijven dan niet helemaal gek worden als die anderen er vandoor gaan?
Calimero_ schreef:Nou, bij ons op stal staan heel veel van die mensen die of niet kunnen rijden en dus bij een klein sprintje van hun paard er naast liggen. Of van die mensen die heel voorzichtig zijn en het hele stuk alleen willen stappen.. Ik en Lotte en Nynke (hadden we het vanmiddag even over) toch ook wel eens een sprintje willen trekken..
Calimero_ schreef:Ik denk dat die van mij niet de hele tijd kan stappen. Hij begon met de eerste buitenrit al de hele tijd te dribbelen. En het moet ook wel vertrouwd zijn allemaal..