boktmeeting Eindhoven/Nuenen/Helmond!?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 10:55

ik liever niet te vroeg. Ik heb al bijna geen zondagen meer dat ik kan uitslapen, omdat we dan wedstrijd hebben. Dus een keertje niet om 7 uur op, op zondag, zou ook wel lekker zijn.

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 11:59

Vonnie84 schreef:
ik liever niet te vroeg. Ik heb al bijna geen zondagen meer dat ik kan uitslapen, omdat we dan wedstrijd hebben. Dus een keertje niet om 7 uur op, op zondag, zou ook wel lekker zijn.

Nee joh, ik denk niet dat ze dat bij Meulendijks leuk zouden vinden, om zeven uur de paarden al uit de wei hebben op zondag.. Ik ben sowieso geen mens van de vroege uurtjes. Ik denk dat we rond 10 uur ofzo moeten beginnen met de rit. Ik hoop vandaag Meulendijks even te kunnen bereiken, maar weet niet of dat lukt, want op zondag heeft iedereen, inclusief de paarden dus, een rustdag en dan zijn er meestal weinig mensen aanwezig daar. Ik kan vandaag zelf niet weg ivm een verjaardag, dus ik zou moeten bellen. Ik moet maar even zien of het lukt. Eigenlijk vind ik het onhandig om te bellen, omdat ik liever face to face afspraken maak, maar het is niet anders

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 12:02

Vonnie84 schreef:
Profielnaam : Gera
Echte naam : Gera
leeftijd : 20 jaar
eigen paard : ????

Nope, geen eigen paard, gewoon een Meulendijksje dus Knipoog Maar ik ben wel op zoek naar een paardje, maar dan wel een veulen, dus een ritje gaat nog niet lukken Lachen

En trouwens, ik zeg niet dat alle paarden van Meulendijks slaan, maar het kan zijn dat ze wat moeilijker met paarden van 'buitenaf' op kunnen schieten. Het paard waar mijn moeder altijd op rijdt die houdt bijvoorbeeld niet bepaald van vreemde paarden. We moeten het gewoon even duidelijk vragen, zodat we het allemaal weten van het paard waar wij zelf op rijden en daar dan goed rekening mee houden

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 15:56

gera schreef:
En trouwens, ik zeg niet dat alle paarden van Meulendijks slaan, maar het kan zijn dat ze wat moeilijker met paarden van 'buitenaf' op kunnen schieten. Het paard waar mijn moeder altijd op rijdt die houdt bijvoorbeeld niet bepaald van vreemde paarden. We moeten het gewoon even duidelijk vragen, zodat we het allemaal weten van het paard waar wij zelf op rijden en daar dan goed rekening mee houden

Ja, maar die van mij gaat dat dan een beetje uitlokken door mukkig terug toe doen. Maar het zal wel loslopen, ik houd de mijne wel een beetje onder controle ~~}> Knipoog Knipoog

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 17:03

HO STOP Tong uitsteken
Als het eindhoven is wil ik ook mee Haha!
Is dr al wat meer bekend?
Heb geen zin om die 7 paginas door te lezen Haha!

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 17:30

Frostwood het is niet in Eindhoven maar Geldrop.
Ik wil heel graag mee de 21ste maar waarscheinlijk ben ik dan in Zandvoort op het circuit om naar de DTM races te kijken, maar ik laat het nog weten.

Groetjes, Wilfredlover

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 17:35

Pauline schreef:
Ik dacht zo, Solide, Ik steek bij de Veldweg over, ga daar even rechtdoor en dan rechts, kom je bij die leuke boerderij, dan daar rechts een zandpad volgen en voila, het viaduct over de A67 de paardenovergang zeg maar, met een dichte wand en wildoversteekplaats.

Ik kan evt. wel eea op de kaart bekijken maar wil niemand iets uit handen nemen?

Ik zou het liefst dan in het weekend gaan en smorgens vroeg is het heel mooi op de hei.

Ik weet zo niet wat je bedoeld, maar daar kom ik dan wel achter. Ik heb Wenda ff gepbt omdat ik zag dat ze ook met haar eigen paard kwam. Misschien dat ik met haar mee kan rijden als ze een 2-paardstrailer heeft en haar paard kan met anderen overweg op een trailer.

spoekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 18:55

sorry maar ik ga btw niet zonder Anna.......ik ga me toch rot voelen omdat zij niet mee is.
Maar veel plezier!!

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 22:24

Ik ken ook maar een paar mensen die meegaan, maar ik kom waarscheinlijk niet want zoals ik ook eerder zei ik en dan waarscheinlijk op het circuit in Zandvoort om naar de DTM races te kijken.

sophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 15:15

Pauline,
Ik wil ook wel meerijden als dat kan. Ik zou het heel erg leuk vinden als ik meekan met deze rit, maar ik denk niet dat ik vervoer kan regelen...

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 16:30

vervoer voor je paard of voor jezelf??

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 20:53

Je kunt altijd meefietsen...Maar idd, je kan gewoon meerijden vanaf Helmond, Lierop whatever, no problemo!

Pasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 23:45

Wooohoo Stop!
Wie heeft mij opgegeven Haha!
Het ziet er best gezellig uit ( ik heb alles doorgelezen )
Ik zou best wel mee willen maar dan moet ik ff kijken of ik wel kan...
Maar ik weet nog niet of ik een eigen meeneem of er een huur hoeveel kost het dan?
Als er verder iets is hoor ik het wel!
(Trouwens Sk4t3r is er toch iemand die je kent Knipoog )

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 00:27

Pasja schreef:
er een huur hoeveel kost het dan?

Gera regelt als het goed is de huurpaarden. Ik verwacht dat ze vandaag of morgen wel langs meulendijks gaat en het ons dan gaat vertellen.

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 13:24

Vonnie84"]
[quote="Pasja schreef:
er een huur hoeveel kost het dan?

Gera regelt als het goed is de huurpaarden. Ik verwacht dat ze vandaag of morgen wel langs meulendijks gaat en het ons dan gaat vertellen.
[/quote]

Ik kan niet langs Meulendijks, ik woon namelijk niet in Geldrop, maar ik kan wel bellen. Ik moet maar even kijken. Gisteren kon ik ze niet bereiken. Volgens mijn moeder is het op zondag meestal al heel erg druk (manegeklanten die dan lange ritten willen maken) en ze denkt dat het misschien op zaterdag beter uitkomt voor de manege (wat ik me niet voor kan stellen met oog op de lessen). Jullie horen het nog wel

Ik denk echter wel dat er verplicht begeleiding mee moet. Hoe denken jullie daarover? Blazen we het dan af of gaan we ook met begeleiding? Dan kunnen we natuurlijk moeilijker andere bokkers meeten bij Mierlo... Scheve mond

Pasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 13:27

Ja dat is waar of we zouden met de begeleiding een route uitschrijven...
Want anders kiezen hun gewoon de rit uit... Scheve mond
En ik denk dat we dat niet willen toch?

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 13:36

Ligt eraan wie er meegaat als begeleiding. Als het een of andere oude knar is, hoeft het van mij echt niet. Maar eerlijk gezegd heb ik liever geen begeleiding. Dan ga ik liever alleen rijden in de bossen...

Ik wil dit eigelijk wel heel snel weten, want anders gaan len en ik de 21e alsnog op concours. En ik denk dat we dat toch al snel op moeten geven dan.

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 13:44

Maar Gera, bel jij vandaag nog?? Anders bel ik wel ff.

We hebben 4 huurpaarden nodig. En 6 als iedereen meegaat die genoemd zijn, maar zelf nog niets hebben laten weten.

Huurpaarden voor:
* Sk4t3r
* Fairie
* Gera
* Pasja
---------------
* Love Sultan
* Zilverster

De laatste 2 weet ik niet of ze meegaan.

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 14:01

Ik moet zo meteen weg. Als jij wil bellen is dat ook goed. We hebben maar vier huurpaarden nodig! Oooohh! Ik dacht een stuk of 15 haha. *oeps* Nee, dan is begeleiding denk ik niet nodig Lachen

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 14:03

Ik heb gebeld naar meulendijks. En ze verhuren inderdaad alleen maar onder begeleiding.
Maar ze vertelde mij ook dat ze bij van Meijl in Heeze/Geldrop wel paarden verhuren ZONDER begeleiding.

Weet iemand wat dit voor iets is??
Is dit

Manege de Meijldijk
Kreijl 40 5591
TR Heeze
040-2856440

Daar hebben ze toch geen paarden??????
Laatst bijgewerkt door Vonnie84 op 19-08-03 14:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 14:11

Mensen die meegaan (9):

Profielnaam : Sk4t3r
Echte naam : Larissa
leeftijd : 13 jaar
eigen paard : nee

Profielnaam : Fairie
Echte naam : Mireille
leeftijd : 15 jaar

Profielnaam : Pasja
Echte naam : Richelle
leeftijd : 14 jaar

Profielnaam : Gera
Echte naam : Gera
leeftijd : 20 jaar

Profielnaam : Solide
Echte naam : Ilse
leeftijd : 23 jaar
eigen paard : ja (Solide)
Vervoer p. : te voet

Profielnaam : Wenda
Echte naam : Sarah
leeftijd : 16 jaar
eigen paard : ja

Profielnaam : Vonnie84
Echte naam : Yvonne
leeftijd : 19 jaar
eigen paard : ja (Rongo)
vervoer p : vrachtwagen

Profielnaam : Lenn
Echte naam : Lenny
leeftijd : 17 jaar
eigen paard : ja (Ivano)
vervoer p : vrachtwagen

Profielnaam : Pauline
Echte naam : Pauline
leeftijd : 26 jaar
eigen paard : ja (Joris)
vervoer p : te voet

Profielnaam: Zilverster
Echte naam: Meike
Leeftijd: 15 jaar
Eigen paard: nee

Profielnaam: Love Sultan
Echte naam: Karin
Leeftijd: 13 jaar
Eigen paard: nee

Profielnaam: Rainie
Echte naam: Paulien
Leeftijd: 15 jaar
Eigen paard: ja

Profielnaam: Heike
Echte naam: Heike
Leeftijd: 29 jaar

Profielnaam: Iris
Echte naam: Iris
Leeftijd: 18 jaar

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 14:14

Alleen onder begeleiding... pfoeh, en dan ook nog als je vijf paarden wilt huren.. Vaag. Ik denk niet dat het helpt als ik bel. Mijn moeder had het al aan een kennis van haar gevraagd die vaak paarden huurt bij Meulendijks en die zei ook al dat het waarschijnlijk niet mogelijk was paarden te huren zonder begeleiding.
Van Meijl kan ook, maar dan moet je wel wat over die paarden weten: Ze kennen de hele route uit hun hoofd en zetten er meestal een behoorlijk sprintje in naar huis en ik weet de route vanaf daar niet (maar je krijgt vast wel een kaart mee). Misschien dat we dat dan even na moeten bellen (ook al is Van Meijl misschien minder leuk, maar ach, we moeten toch maar een paar paarden huren.. de rit maken we zelf wel leuk.. gni)

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 14:18

Gera, is van Meijl die manege in Heeze. Daar waar de buitenbak langs het spoor ligt? of zit ik nu met iets anders in de war?

Maar de paarden daar zijn niet 'gevaarlijk' of zo??

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 14:20

Ja vonnie84 dat is die manege langs het spoor.

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 14:22

Ik wist helemaal niet dat ze daar paarden hebben Haha!

Maar dat is niet zo'n eind van de bossen vandaan toch?