Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vonnie84 schreef:ik liever niet te vroeg. Ik heb al bijna geen zondagen meer dat ik kan uitslapen, omdat we dan wedstrijd hebben. Dus een keertje niet om 7 uur op, op zondag, zou ook wel lekker zijn.
Vonnie84 schreef:Profielnaam : Gera
Echte naam : Gera
leeftijd : 20 jaar
eigen paard : ????
gera schreef:En trouwens, ik zeg niet dat alle paarden van Meulendijks slaan, maar het kan zijn dat ze wat moeilijker met paarden van 'buitenaf' op kunnen schieten. Het paard waar mijn moeder altijd op rijdt die houdt bijvoorbeeld niet bepaald van vreemde paarden. We moeten het gewoon even duidelijk vragen, zodat we het allemaal weten van het paard waar wij zelf op rijden en daar dan goed rekening mee houden
Pauline schreef:Ik dacht zo, Solide, Ik steek bij de Veldweg over, ga daar even rechtdoor en dan rechts, kom je bij die leuke boerderij, dan daar rechts een zandpad volgen en voila, het viaduct over de A67 de paardenovergang zeg maar, met een dichte wand en wildoversteekplaats.
Ik kan evt. wel eea op de kaart bekijken maar wil niemand iets uit handen nemen?
Ik zou het liefst dan in het weekend gaan en smorgens vroeg is het heel mooi op de hei.
Vonnie84"]
[quote="Pasja schreef:er een huur hoeveel kost het dan?