Haay meiden! Ik meld mij AF bij deze! Gaat niet lukken, heb gewoon haast geen geld en wordt een duur geintje anders. Wens jullie alvast heel veel plezier!
FeeKoolen
Geplaatst: 09-02-11 19:20
aaah eeefje, het gaat niet om het getal he, maar om hoe je je voelt! ik hoor het wel wanneer het is en dan laat ik het weten of ik wel of niet die herkansing heb. dus houd maar geen rekening met mij hoor!
Vinden jullie het erg als ik misschien met Kafka kom? Moet dat dan nog wel even regelen dat ik gebracht en gehaald word. Hij heeft al 1x eerder bij Fjordenpaard gereden en dat ging toen goed en hij vond Marije lief (die mocht best tegen hem aan botsen).
Ben ook niet bang dat ik het niet kan oplossen, paard is prima buiten, verkeersmak etc. maar ik kan me voorstellen dat anderen het lastig vinden want je moet er toch rekening mee houden dat het niet een paard is uit de kudde. De paarden van Henk kunnen daar wat chagrijnig op reageren en je kan mij dan ook niet als stootkussen gebruiken Vandaar dat ik het wel even vraag voordat ik alles regel.