Goh, verrassend ! Maarreh, wat mij betreft gaan we zeker stappen ! Iedereen kan gewoon bij mij blijven slapen, dus dat is geen probleem. Er gaat ook een nachtbus naar alkmaar, maar als jullie met de auto zijn kunnen we desnoods ook met de auto terug maar dan moet er weer iemand voor bob spelen . Qua parkeren kun je de auto ook eventueel in een durp/industriepark buiten amsterdam neerploffen, in hoofddorp, badhoevedorp of lijnden oid (gratis!!). Ik wil trouwens ook wel mee shoppen hoor ! Wat ook een optie is, dat jullie met de auto een half uurtje verder doorrijden en naar mij toe rijden, de slaapspullen daar dumpen en dat we dan met z'n allen naar a'dam gaan, dan zit je ook niet met een auto die je de hele dag in a'dam achter hoeft te laten. Wat ook nog kan, is heen en weer naar a'dam vanuit mijn huis, dan kunnen we nog rustig opfrissen en omkleden voor de avond/nacht en alle geshopte spullen thuisbrengen. Kortom, alles kan !
De KFC schijnt in Nl inderdaad minder boeiend te zijn dan in de USA, maar het is evengoed lekkerrr!!!!!!!!!!!! En inky, je hoeft niet daadwerkelijk wat te kopen als je mee gaat shoppen hoor, ik heb daar ook geen geld voor .
ik ga wel kijken wat het uiteindelijke plan wordt en wat de rest vd plannen zijn voor dat weekend...als jullie smiddags al door A'dam zwerven haak ik gewoon wel een keer aan!
Ik ga ook gelijk naar huis na het eten. Rij gezellig met Marieke mee.
Snozzie
Geplaatst: 27-01-11 10:38
Als we gaan stappen wil ik wel mee, overnachten sla ik over. Laat 't ook 'n beetje afhangen van hoe moe ik al ben na zo'n dagje, anders rij ik ook met Mariek mee terug!