Mijn broer gaat dus NIET mee naar de zee, dus als jez wilt kan je met ons meerijden!!
Dan zitten we met 3vanachter( dus dat zal wel gaan hé!)
*ik ben ook heel benieuwd om iedereen eens in het echt te zien!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mientjeuh schreef:Iedereen moet een boktshirt maken: op de voorkant Boktname en de url, en op de achterkant het opschrift: Zwaai als je [logo]!
Had ik ook aan gedacht maar ik ben niet van plan op een deftig T-shirt met stift te kliederen? Ik kan dat wel op 'vodden' maar daar kan ik de straat niet mee op denk je niet?
maar het zal bij pootje- en buikje baden worden want
ik kan niet zwemmen
of wil iemand me vasthouden?
zal meenemen en ik ben het met alle met je eens
ben ook benieuwd wie er echt achter al deze nicknames en foto's schuilgaat maar ik denk dat het wel tof zal zijn niet?
), iets om te knabbelen (?), toc, chaps, schoenen voor onder chpas of kan ik gewoon mijn sportschoenen aan? , verder misschien extra kledij... nog iets? Oja: touwen om me op de rug van Fien te binden natuurlijk
).
. En Rosaly natuurlijk ook.
, bikini+handdoek... angelke schreef:Ik mag dus mee(ik sta al wel bij zeker etc maar kom).
Ik ga samen met Rosaly tot in Gent, en dan mee met An(minne) haar autotje.
Ik ben eerlijk gezegd niet van plan zo'n bokt t-shirt aan te doen... Heb ook niet bepaald slechte (egale)t-shirts. Maar bv An(minne) en Tanja(belsje) zal ik wel herkennen. En Rosaly natuurlijk ook.
Als er omgekleed kan worden doe ik liefst geen rijkleren aan...
Ik neem mee:
portefeuille,toque, chaps, schoenen, rijbroek, snoep, bikini+handdoek...